Păduri defrișate pe cel mai lung lot al autostrăzii Sibiu-Pitești.
WeBuild, constructorul celui mai lung lot al Autostrăzii A 1 Sibiu-Pitești avansează cu organizarea de șantier de la Cornet pe Valea Oltului și face defrișări pe traseul din județul Vâlcea. Lotul 3 Cornetu-Tigveni are o lungime de 37 de kilometri, iar lucrările efective ar trebui să înceapă în această primăvară după ce italienii predau proiectul tehnic, iar Ministerul Transporturilor eliberează Autorizația de Construire, cel mai probabil pe etape, pentru primele tronsoane.
(Termenul de 12 luni pentru proiectare a expirat la 1 februarie 2024). Pe lotul 2 Boița-Cornetu (31 km.) cel mai greu lot de autostradă din România, constructorii turci Mapa-Cengiz estimează începerea lucărrilor la Viaductul Boița în această primăvară (posibil mai).
Cele mai noi imagini cu organizarea de șantier de la Cornet/Cornetu au fost publicate pe Canalul YouTube Radu Ignat:
Pe lotul 3 Cornetu-Tigveni vor fi construite 96 de poduri și viaducte, tunelul de la Poiana de 1,7 kilometri, cel mai lung de pe A 1 Sibiu-Pitești și un ecoduct la Călinești pentru trecerea animalelor. Secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu a verificat stadiul lucrărilor:
Au fost finalizate studiile de teren preliminare etapei de proiectare, și anume studiile geotehnice, studiile topografice, studiile arheologice, dar și deminarea.
–a fost defrișată masa lemnoasă din Fondul Forestier pe o suprafață 56 hectare, aproximativ 14.000 mc
–se execută lucrări de amenajare a organizării de șantier în comuna Cepari, pe un teren de 7 hectare, unde vor fi amplasate birourile administrative, dar și stațiile proprii de asfalt și beton, linii de producție prefabricate( grinzi din beton);
–se execută lucrări de amenajare a unui punct de lucru în comuna Racovița, pe un teren de 4 hectare;
–se lucrează la montarea elementelor necesare padocurilor;
–se execută lucrări de turnare a betonului aferent platformelor betonate;
–se execută lucrări de cofrare și betonare a plăcii padocurilor;
–se execută lucrări de nivelare a platformelor;
–se execută lucrări de decapare și transport pământ vegetal;
–este în curs de elaborare Proiectul pentru Autorizația de Construire.
Lotul 5 Pitești-Curtea de Argeș ar putea fi deschis la sfârșitul anului.
Pe lotul 5, Bascov-Curtea de Argeș, WeBuild lucrează cu aproape 1000 de drumari. Dacă menține ritmul, cei 30 de kilometri ar putea fi deschiși la sfârșitul anului : ,,Antreprenorul a mobilizat pe întregul șantier aproximativ 980 persoane, ritmul lucrărilor este unul bun, proiectul fiind chiar în avans față de grafic, iar dacă se menține, ar putea fi finalizat la sfârșitul acestui an, înainte de termen.” a transmis Scrioșteanu.
Sursa: economedia.ro
Un Comentariu
Anonim
Și când le trimiți Cv uri pe mail nici nu le baga in seamă. Poate scopul este să aducă câți mai mulți babulani