Un piteștean dă de pământ cu transportul public. 2 km până la stație!
Deși autoritățile încurajează folosirea mijloacelor de transport în comun pentru reducerea aglomerației din trafic sau din grijă față de mediul înconjurător, realitatea este că doar mașina personală îi poate aduce pe unii piteșteni până la destinație.
Ca să dovedească asta, un locuitor al municipiului Pitești a conceput o hartă de unde ies în evidență lacunele transportului public. Mai multe cartiere nu au practic stație de autobuz. Cine stă în Tancodrom, de exemplu, are de mers vreo 2 kilometri până la prima stație care e tocmai după primul sens giratoriu de pe Strada Smeurei, intersecție cu Calea Drăgășani.
Iar acest caz nu este unul singular. Iată analiza piteșteanului:
„Am suprapus stațiile de autobuz din Pitești cu zonele construite din Pitești, inclusiv Bănănăi și Turcesti (că bănuiesc că fac parte din Pitești).
Am exclus platoul de la târg, cred ca e al comunei Bradu.
Cercurile au o rază de 300 de metri. Deci 600 de metri pe diametru. Dacă stai pe strada Schitului, lângă pădure, ai șansa să mergi 1800 de metri pana la prima statie de autobuz.
De Bănănai, platou Tancodrom sau Turcești nici nu mai pomenesc…”
Poate că odată cu extinderea la transport metropolitan se vor înființa noi stații, deși dacă luăm în calcul faptul că două comune nu vor să se lege la sistem (Moșoaia și Albota) este posibil ca situația să rămână neschimbată.
Sursa: Facebook – Piteștiul de altădată, Piteștiul de azi, Piteștiul de mâine / Alin B.
6 Comentarii
Anonim
Cum își permite acel piteștean să pună în discuție eficiența transportului în comun?! Stațiile sunt moștenite din vremuri când țara avea un conducător iubit.
Ați văzut cum au adunat construcțiile numite stații? Autobuzele nici nu mai intră în refugiile stațiilor, șoferii semnalizează stânga imediat la oprite în stație, autobuze mizerabile, conducere fără viziune.
Angajații cât au de mers pe jos de la stație până la autobază?
Un cetatean
@ Anonim – Hai, ca e nostima intrebarea aia referitoare la distanta pe care o au angajatii de la statie pana la autobaza… Daca n-ati vrut sa fie ironie, ma tem ca nu va inteleg: ati vrea ca soferii sa-si ia autobuzele si sa le parcheze langa blocurile in care locuiesc, atunci cand se retrag? Care e ideea?
Anonim
Nu este singura lacuna din activitatea Publutrans… Eu nu reușesc sa înțeleg nici raționamentul orarului după care circula autobuzele… Nu înțeleg de ce timpul de așteptare este mare, nu trece niciun autobuz și când vin vin toate odată..
Nu înțeleg de ce vine autobuzul 2 urmat imediat de 19, de ce trece 5 urmat la trei minute de 5B și tot așa… După 15 minute de așteptare vine 2,19,7,7B primele aglomerate, restul goale..
.
Anonim
Oooh, DAAA…sa nu mai vorbim despre faptul că in cartierul Craiovei, dupa inceperea lucrărilor de modernizare a platformei cap de linie 7 și 7b de pe Gheoghe Doja și investiției făcute, nu s-a mai revenit la forma initiala- cap de linie și stație pe Gh. Doja ci a rămas cap de linie și stație la Comisariat.
Și astfel, străbați Cartierul 2km sa ajungi de pe Alexandru Verigeanu la stația de la Negoiu. 👏👏👏
La momentul actual, stațiile de autobuz sunt niște maghernite ordinare în care își fac veacul oamenii străzii.
Anonim
buna ziua numai faxceti asa ceva cu statile de autobuze
Anonim
da