Related Articles

50 Comentarii

  1. 1

    Anonim

    4 din 10? Fenomenal, poate ne explicați cum sa ajuns la acest număr. De ce nu 1 fi 100..?

    Reply
    1. 1.1

      Anonim

      Am fost oprit in data de 15 mai 2025 langa orasul Tarnaveni ,jud.Mures de catre RAR ,masina Dacia Sandero fabricatie 2008, am avut ITP in nov.2024 ,am fost verificat la sange, a fost totul ok , 3 luni daca ma vor opri trebuie sa arat actul de la RAR si scap de a doua verificare

      Reply
  2. 2

    George

    4 din 10? Fenomenal, poate ne explicați cum sa ajuns la acest număr. De ce nu 1 fi 100..?

    Reply
  3. 3

    Anonim

    Transportul în comun în România, mai ales rural, a dispărut, pentru a merge la serviciu sau cumpărături, noi, cei cu venituri mici, ne permitem să circulăm cu mașini mai ieftine, deci ceva mai bătrîne, nu avem accidente în zeci de ani de șofat, dar organele din serviciul de control trafic, împreună cu poliția rutieră, au scopul de a ne stoarce de bani, și de a nenoroci, luîndu-ne singurele mijloace de transport spre serviciu sau chiar spital. Vă cam bateți joc de oameni, nu vrem noi să fim în neregulă, dar viața oferită de conducerea acestei țări ne face să putem doar atît. Frumos ar fi să sancționați drastic, doar pe cei care au accidente și aduc daune majore, accidente mortale, nu pe toată lumea, pentru simplul fapt că puteți tăia în carne vie, permitindu-vă serviciu ce-l aveți. Toți am dorii mașini noi, ultimele tipuri, dar nu ne permitem, nu suntem toți bugetari. Este rușinos cum vă purtați cu contribuabili care circulă pe drumurile publice, nu că vor ei să se plimbe, și pentru că sînt nevoiți să meargă unde au nevoie, uni respectând legea și ordinea în trafic mai mult decât cei cu posibilități.

    Reply
    1. 3.1

      Anonim

      Campania drumuri fără gropi când o faceți

      Reply
      1. 3.1.1

        Anonim

        Gropile sunt un pericol mult mai mare

        Reply
    2. 3.2

      Anonim

      Cel mai bun comentariu 🙏♥️ aveți perfecta dreptate în cea ce spuneți!

      Reply
    3. 3.3

      Anonim

      Ați votat Nicușor, primiți consecințe. Să vedeți de acum ce va urma. Politica e de la Ursula!

      Reply
      1. 3.3.1

        Anonim

        Ce treaba are sula cu prefectura? Esti spalat pe creier, sau nu ai avut ever asemenea componenta…

        Reply
        1. 3.3.1.1

          Cristi

          🤣🤣🤣bun raspuns ai oferit

          Reply
      2. 3.3.2

        Anonim

        Dacă mai și pleci din tara ar super ca să nu mai poți primi consecinte

        Reply
      3. 3.3.3

        Anonim

        Ce treaba are Nicusor sau Simionis sau Basescu cu ITP ul? Esti retard

        Reply
      4. 3.3.4

        Anonim

        Sau de la ma’ta. Apropo știi de ce am scris ma’ta?

        Reply
      5. 3.3.5

        Anonim

        O băgat-o pe mânecă ăștia de or votat cu Nicușor. Am auzit că de la el direct o venit ordin. Și expres pentru Botoșani. O văzut că ăștia din municipiu o cam dat cu ștampila în sugimeon.

        Reply
    4. 3.4

      Anonim

      Ai mare dreptate!

      Reply
    5. 3.5

      Florea

      No fii o țără mai precis când pomenești de bugetari. Apoi Munteanu, dară nu toți au salarii mari ca domnii din justiție și parlament.

      Reply
    6. 3.6

      Florea

      No fii o țără mai precis când pomenești de bugetari. Apăi munteanule, dară nu toți au salarii mari ca domnii din justiție și parlament.

      Reply
    7. 3.7

      Anonim

      Sunt de acord, aprob.

      Reply
    8. 3.8

      Anonim

      Foarte,foarte adevărat!

      Reply
  4. 4

    Anonim

    Dar drumurile când se verifica ? Ca plătim rovinieta degeaba, de acolo și problemele la mașini,

    Reply
  5. 5

    Anonim

    In primul rand rar sa nu mai ia șpagă când înmatriculează mașinile aduse din afara defecțiuni tehnice sa se uite în grădină lor apoi sa ia masuri este o mafie f măr la nivel național la serviciu rar

    Reply
  6. 6

    Anonim

    Propriu zis se verifică pe ei înșiși. Nu mai bine se verifică în atelierul lor și nu pe noi pe drum.

    Reply
  7. 7

    Anonim

    I n primul rand să înceapă cu cei care certifica starea tehnică respectiv stațiile ITP, unde se dau și se iau celle mai multe șpăgi. De aceea procentul de40% este corect pentru masile oprite în trafic.

    Reply
  8. 8

    Anonim

    Pentru ce mai facem I.T.P.- ULSI DAM 250 LEI?

    Reply
  9. 9

    Anonim

    Rovinieta de ce o plătim? Banii îi luați dar DRUMURI,IOC!

    Reply
  10. 10

    Anonim

    Nu va ajunge câți bani dam pentru o amarata de mașina ,inspecții peste inspecții rar peste rar controale pentru asigurări,care multi dintre noi le plătim an da an fără a avea accidente , nu se urca nici un șofer la volan într-o mașină fără frâne sau cu joc la volan , pentru siguranța lui nu pentru că este controlat în trafic,, Aveți nevoie de bani munciți corect nu ieșiți la drumul mare că hotii

    Reply
  11. 11

    Gicu Verdes

    Registrul auto român (RAR) este o companie privată! Nu ar trebui sa fie de stat??
    Niște mafioți care nu știu ce să mai facă să ia banii oamenilor posesori de autoturism!!
    Ultima găselniță certificatul RAR auto pasa care era până acum gratuit și pe care l-au băgat obligatoriu la transcriere și pe bani!! Asta în condițiile în care ITP-urile la majoritatea se fac la un an și oricum nu afli prea multe la autoturismele achiziționate din afara României!!
    Un bir modern cu acordul ministerului transporturilor!
    Dacă îți greșesc datele de pe cartea de identitate a autovehiculului tot tu trebuie sa plătești să ți-o remedieze!!!
    Niste ordinari plictisiți majoritatea lor!! Buni prieteni cu polițiștii de la rutieră!

    Reply
  12. 12

    Anonim

    Asigurați toate condițiile necesare si suficiente pentru a circula civilizat pe șosele. Îți rupi mașina în gropi, guri de canalizare, treceri peste liniile de cale ferată, tramvai etc.siai este ceva foarte ,foarte important domnilor de la RAR când ieșiți din birouri și verificați magazinele care pun în vânzare piese auto? Este plina piata de piese făcute pe te miri unde da către firme de car atunci afli când cumperi și care culmea au pe ambalaj timbrul cu certificare de la RAR.
    Eu cumpărător de buna credință plătesc prețul, care nu este unul decent, plus manopera montaj service și după 2 sau 3 luni îmi pica piesa respectivă. Service-ul nu da garanție decât pentru montaj nu și pentru piesă și sunt multe astfel de practici. Sunt unul din cei pățiți, piesa montata in reprezentanta Skoda și în 3 luni am ajuns din nou, că sa i spună că piesa nu a fost de calitate și că nu își asumă. După prezentare deviz și factura a murit toată lumea când am spus că mă voi adresa autorităților ,ANPC, RAR , etc
    Că o concluzie implicați a activ și nu dați în consumatorul final, el plătește taxe poziție din care luați salarii.
    Și o ultimă sugestie pentru RAR, Poliție rutiera, CNAIR , autorități locale, și toate celelalte instituții implicate sa fie marcate drumurile cu marcaje vizibile atât pe timp de zi, noapte ,ceata, ploaie torențială că la acest capitol e jale mare. Multe din accidente rutiere nu se produc datorită stării tehnice a autovehiculelor ci lipsei marcajelor necorespunzătoare de pe șosele. Mergeți pe DN1, drumul morții și o să vă minunați mai ales la Urziceni pe asfalt liță maxima 50 și în dreptul lui indicator cu limita maxima 70km/ h,nu mai spun că pe porțiuni mari de drum nu sunt delimitate benzile cu vopsea reflectorizanta, in caz că se lasă ceata ai ocazia sa intri ușor pe contra sens.
    După ce sunt îndeplinite aceste minime condiții abia atunci puteți să cereți. Nici un șofer amator sau profesionist responsabil nu cred că va pune în mișcare pe drumurile publice un autovehicul cu probleme la sistemele vitale ale acestuia.

    Reply
  13. 13

    Anonim

    Doamne ce nivel pot avea votanții aur. Ce treaba are Nicușor cu ce au transmis cei de la rar.
    Ce treaba au gropile ori cu masina dauna totala reparata la colt sau cu masina neintretinuta .
    Trimiteți copii la școală și educații ca sa aiba un viitor normal la nivelul european .

    Reply
  14. 14

    Anonim

    Romanii nu au vrut să voteze pentru o schimbare acuma cei ce țin cu sistemul ar trebui să își asume să tragă consecințele pentru oamenii că aceștia trebuie să suferim toți

    Reply
  15. 15

    Anonim

    Sa fim seriosi ca nu se opresc masinile la rand…. Opresc masinile mai vechi
    Daca din acestea 40% au probleme … pai stam bine asta nu se spune… ca nu se opresc masini la rannd….

    Reply
  16. 16

    Anonim

    RAR să verifice masinile noi, în mod deosebit Dacia. Ies din fabrică cu multe defecțiuni. Le-am dus un model la verificat și nu au putut să creadă câte defecțiuni avea. Dacia profită de faptul, că nu poți verifica parametrii mașinii, de înmatricularea directă și ITP-ul la 3 ani și scot numai ciurucuri.

    Reply
  17. 17

    Anonim

    Lăsați politica deoparte nu este frumos să facem noi politica și într-adevăr cine este în regula să circule pe drumurile publice și cine nu să stea acasă pentru ca nu este zi fără vreun accident rutier cu victime, vă mulțumesc pentru înțelegere o seară frumoasă vă doresc.

    Reply
  18. 18

    Anonim

    Ați votat globalisti, aveți consecintele

    Reply
  19. 19

    Anonim

    Se poate incepe cu mașinile poliției și ale jandarmeriei…
    Poate și ambulanțe.
    La cat de corecți sunt „inginerii” RAR, care provoacă daune în mod intenționat mașinilor pentru că ” știu eu că acolo este o problema” atunci sa folosim biciclete și trotinete timp de o săptămână.

    Reply
  20. 20

    Virgil

    Oameni de rând nu-și per. Mașini noi la fel și cu salariu cum au parlamentarii Și mai ales judec și magistrați . Iartă pe cei care omoară in trafic că Huidu , Pascu și alții cu bani și ăla care fura o găină face pușcărie cu anii că E borfaș. Fiecare are mașină după Buget. Nu am avut niciun accident de 50 de ani dar asigurarea o platesc de 7 ori mai mare ,,Șapte milioane și jumătate, că pensionar.

    Reply
  21. 21

    Anonim

    Stațîî ITP are Directori RAR Așa că o să circule Tarabe pe șosele fară număr.

    Reply
  22. 22

    Anonim

    DOMNILOR ACCIENTELE AN MARE PARTE SUNT PROVOCATE DIN CAUZA DRUMURILOR CARE SUNT PRAF ȘI NE MARCATE AN MARE PARTE GROPI ȘI CANALE SCOASE PESTE NIVELUL CAROSABILULUI ȘI CEI CU MAȘINI PUTERNICE CARE SFIDEAZĂ ORICE CONDUITA NU TOȚI DAR SUNT MULȚI DUBITELE SUNT DE NEOPRIT AI FORȚEAZĂ PATRONII

    Reply
  23. 23

    Anonim

    Si intersectiile periculoase de centuri de orase cu drumuri comunale/ regionale cand le eliminati? Cat ati calculat rata de accidente mortale in intersectiile astea? 5 morti pe an pe intersectie ? Acceptabil huh?

    Reply
  24. 24

    Anonim

    In 2016 aveam un Renault Megane 1, benzina. Funcționa perfect. Mi-au refuzat ITP-ul 4 service-uri, pe motiv că mașina era prea bătrână ( 18 ani ). Am cumpărat alta din Franța. Am adus-o personal. Am zburat de la Otopeni la Beauvais. Care a fost prima mașină privată pe care am văzut -o in Franța ? Un Megane 1, identic cu al meu, și într-o stare mult mai proasta. Curgeau tablele de pe ea. Dar francezul circula fara probleme. Eu, in Romania, nu mai aveam voie. Anul acesta am fost la Paris. Am văzut cel puțin 10-15 Megane 1. In marile orașe Românești nu mai avem voie. Și Megane 1 e că și dispărut. Suntem colonie de lux a străinilor iar japitele care ne conduc ar fi in stare sa ne vândă că sclavi pentru un mic comision.

    Reply
  25. 25

    Anonim

    Tara lui Papură Voda are nevoie de bani la Buget ,adica ITP de 2 ori ,Alegeri de 2 Ori si asta pe banii Nostri !!

    Reply
  26. 26

    Anonim

    Masina mea are fix 18 ani. Nimeni nu mi-a interzis sa circul cu ea. O intretin ca la carte! Trece orice itp fara probleme. Cine ti-a interzis tie sa circuli cu a ta pe motiv ca e veche??

    Reply
  27. 27

    Anonim

    Niste nenorociti ! Nu stiti cum sa mai luati bani pt a trai voi mai bine ! Scarbe ordinare ce sunteti ! O sa va vina sfarsitul cat de curand !

    Reply
  28. 28

    anoinim

    Niste nenorociti ! Nu stiti cum sa mai luati bani pt a trai voi mai bine ! Scarbe ordinare ce sunteti ! O sa va vina sfarsitul cat de curand !

    Reply
  29. 29

    Anonim

    cu spaga care o cer din momentul inspectiei cum ramane?
    ameninta continuu ca nu vei trece de testele lor.
    niste mizerabili!!!

    Reply
  30. 30

    Anonim

    NU.. MAI… AN ROMANICA STAT STALINIST SE AN TÂMPLĂ NU.. MAI.. CONTROALE AN TRAFIC CICĂ AI DA LA RAR ȘI MILIȚIA.. DÂNȘII SA VEGHEZE SA PATRULEZE ȘI.. MAI.. ALES PE JOS SA PRINDĂ TRAFICANTII DE DROGURI DE ȚIGĂRII CONTRAFĂCUTE PADURARI TRANSPORTATORII DE MATERIAL LEMNOS FĂRĂ ACTE ȘI MAREA EVAZIUNE.. NU.. NU.. MAI PA CONTRIBUABILI CINSTIȚI MODEȘTI CARE MUNCESC SA AI TINA AN SPATE PA MILIOANE DA BUGETARI CU LEFURII ȘI PENSII NESIMȚIT DE SPECIALE ȘI PENDIONATI LA 45 DA ANISORII.. UMILINȚĂ TOVARASIII SECURIȘTI NU NE MAI FURAȚI

    Reply
  31. 31

    virgilandrei@gmail.com

    Numai japca si parjol pe bietii romani numai amenintari restrictii si amenzi traiasca ana pauker din 2025 prafu dupa voi si familiile voastre in vecii vecilor.AMIN

    Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site deţinut de SC Argeşul Liber S.A. Copyright © 2024

error: Content is protected !!