Related Articles

11 Comentarii

  1. 1

    Anonim

    Și tu, reporterul care scri acest articol, punem pariu ca dacă te opresc cei cu instalația RAR pe drum va reieși ca mașina ta e neconforma?

    Reply
  2. 2

    Anonim

    Așa bun și ce a descoperit RAR de puneți titlul că ,,ITP ul nu mai e suficient ,,? Ce e suficient ptr voi ? Ptr că de multe ori metodele comuniste ale RAR ului nu sânt nici ele corecte sau spre binele omului ,sânt mai mult îndreptate spre jefuirea oamenilor

    Reply
  3. 3

    Anonim

    Statele americane majoritatea au renunțat la ITP motivind că nu Sint mai bune drumurile facindu-se acest lucru ,iar cele care nu au renunțat au motivat că IT P aduce f multi bani. De asta in Romania nu se renunță pt că ne stoarce guvernul buzunarele prin toate metodele cum și Isărescu ne îndeamnă să trecem pe dieta cu ceai de tei!!!

    Reply
    1. 3.1

      Anonim

      Așa e, sa mergem toți cu niste cazane, că merge așa.
      Nu sunt de acord cu tine, ba din contra as face ITP-ul mult mai strict, eliminarea mașinii daca a trecut printr-un accident ce face structura de rezistență vulnerabilă, orice punct de rugină sa duca la pierderea dreptului de circulație, utilizarea datelor ECU pentru detectarea DPF off etc.
      De ce?
      Pentru că țin la viața mea.

      Reply
      1. 3.1.1

        Anonim

        „Anonim” ai grijă de viața ta …și nu te mai lua de alții pentru asta !
        În ceea ce priveşte analizele/controalele RAR, NU sunt de acord cu părerea ta – dacă ești puțin informat – ar trebui să ști că defecțiunile semnalate de tine NU pot trece de inspecția periodică !
        O să-mi dai replica „deșteaptă” că multe itp-uri sunt pe neve…
        Asta este o altă discuție – dar spune-mi cine nu este corupt în țara asta ?! ( din politețe am să spun: în afară de tine).

        Reply
      2. 3.1.2

        Dezacord

        „Anonim” ai grijă de viața ta …și nu te mai lua de alții pentru asta !
        În ceea ce priveşte analizele/controalele RAR, NU sunt de acord cu părerea ta – dacă ești puțin informat – ar trebui să ști că defecțiunile semnalate de tine NU pot trece de inspecția periodică !
        O să-mi dai replica „deșteaptă” că multe itp-uri sunt pe neve…
        Asta este o altă discuție – dar spune-mi cine nu este corupt în țara asta ?! ( din politețe am să spun: în afară de tine).

        Reply
        1. 3.1.2.1

          Next

          Ce bine cand are babacu bani gramada, nu-i asa anonim?

          Reply
      3. 3.1.3

        Cristian Marin

        Atît timp cît ești în viață nu ai cum sa fii in siguranță.. șoselele lasă de dorit,tara in care asfaltul este cel mai scump dar și cel mai prost..nici nu îți dai seama cum unii depind de mașină și vrem nu vrem trebuie sa ne chinuim sa facem bani sa o putem întreține..e greu cînd pui chiloții peste pantaloni..!

        Reply
  4. 4

    Mihai

    Așa e, sa mergem toți cu niste cazane, că merge așa.
    Nu sunt de acord cu tine, ba din contra as face ITP-ul mult mai strict, eliminarea mașinii daca a trecut printr-un accident ce face structura de rezistență vulnerabilă, orice punct de rugină sa duca la pierderea dreptului de circulație, utilizarea datelor ECU pentru detectarea DPF off etc.
    De ce?
    Pentru că țin la viața mea.

    Reply
  5. 5

    Anonim

    Cautati sa mai scoateti niste bani, faceti-l dracului lunar…

    Reply
  6. 6

    Anonim

    da lunar ar fi cel mai bine si taxa sa fie mult mai mare drumurile sunt bune asa cun sunt vai de noi

    Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site deţinut de SC Argeşul Liber S.A. Copyright © 2024

error: Content is protected !!