
ITP-ul nu mai e suficient? Ce a descoperit RAR astăzi pe șoselele din România.
Registrul Auto Român (RAR) a desfășurat, astăzi, o acțiune de control tehnic pe DN6, în colaborare cu polițiștii rutieri. Echipajele mixte au avut în vizor județele Arad, Timiș și Caraș-Severin. Rezultatele au fost comunicate de RAR pe pagina oficială de Facebook.
33 de mașini cu neconformități și 19 certificate reținute
Scopul principal al acestei acțiuni a fost asigurarea siguranței rutiere și diminuarea poluării fonice generate de autovehicule.
În cadrul acțiunii, au fost verificate un număr de 81 de mașini, dintre care 33 au prezentat diverse neconformități tehnice.
Polițiștii au reținut 19 certificate de înmatriculare și au aplicat sancțiuni pentru nereguli constatate la verificarea documentelor.
Aceste măsuri sunt esențiale pentru menținerea unui trafic sigur și responsabil.
Aspecte verificate în timpul controlului
Activitățile de control au inclus o serie de verificări tehnice detaliate, printre care:
- Sistemul de reducere a zgomotului și emisiilor poluante: Asigurarea că vehiculele respectă normele de poluare.
- Sistemele de frânare și direcție: Verificarea funcționării corecte pentru prevenirea accidentelor.
- Instalația electrică de iluminare și semnalizare: Asigurarea vizibilității în trafic, esențială pentru siguranța rutieră.
Importanța inspecției tehnice periodice
Verificările au inclus și analiza stării tehnice a vehiculelor, precum și corectitudinea datelor din certificatul de înmatriculare.
Este important ca informațiile din certificatul de înmatriculare să fie corecte și să corespundă cu datele și caracteristicile tehnice ale vehiculului. Aceasta asigură transparența și legalitatea în circulația autovehiculelor.
Totodată, inspecția tehnică periodică (ITP) rămâne un element cheie în menținerea unui parc auto sigur și ecologic.
Verificarea valabilității inspecției tehnice este crucială pentru siguranța rutieră.
O inspecție tehnică valabilă garantează că vehiculul respectă standardele de siguranță și emisii, contribuind astfel la un trafic mai sigur și la reducerea poluării.
ITP-ul nu mai e suficient? Ce a descoperit RAR astăzi pe șoselele din România.
11 Comentarii
Anonim
Și tu, reporterul care scri acest articol, punem pariu ca dacă te opresc cei cu instalația RAR pe drum va reieși ca mașina ta e neconforma?
Anonim
Așa bun și ce a descoperit RAR de puneți titlul că ,,ITP ul nu mai e suficient ,,? Ce e suficient ptr voi ? Ptr că de multe ori metodele comuniste ale RAR ului nu sânt nici ele corecte sau spre binele omului ,sânt mai mult îndreptate spre jefuirea oamenilor
Anonim
Statele americane majoritatea au renunțat la ITP motivind că nu Sint mai bune drumurile facindu-se acest lucru ,iar cele care nu au renunțat au motivat că IT P aduce f multi bani. De asta in Romania nu se renunță pt că ne stoarce guvernul buzunarele prin toate metodele cum și Isărescu ne îndeamnă să trecem pe dieta cu ceai de tei!!!
Anonim
Așa e, sa mergem toți cu niste cazane, că merge așa.
Nu sunt de acord cu tine, ba din contra as face ITP-ul mult mai strict, eliminarea mașinii daca a trecut printr-un accident ce face structura de rezistență vulnerabilă, orice punct de rugină sa duca la pierderea dreptului de circulație, utilizarea datelor ECU pentru detectarea DPF off etc.
De ce?
Pentru că țin la viața mea.
Anonim
„Anonim” ai grijă de viața ta …și nu te mai lua de alții pentru asta !
În ceea ce priveşte analizele/controalele RAR, NU sunt de acord cu părerea ta – dacă ești puțin informat – ar trebui să ști că defecțiunile semnalate de tine NU pot trece de inspecția periodică !
O să-mi dai replica „deșteaptă” că multe itp-uri sunt pe neve…
Asta este o altă discuție – dar spune-mi cine nu este corupt în țara asta ?! ( din politețe am să spun: în afară de tine).
Dezacord
„Anonim” ai grijă de viața ta …și nu te mai lua de alții pentru asta !
În ceea ce priveşte analizele/controalele RAR, NU sunt de acord cu părerea ta – dacă ești puțin informat – ar trebui să ști că defecțiunile semnalate de tine NU pot trece de inspecția periodică !
O să-mi dai replica „deșteaptă” că multe itp-uri sunt pe neve…
Asta este o altă discuție – dar spune-mi cine nu este corupt în țara asta ?! ( din politețe am să spun: în afară de tine).
Next
Ce bine cand are babacu bani gramada, nu-i asa anonim?
Cristian Marin
Atît timp cît ești în viață nu ai cum sa fii in siguranță.. șoselele lasă de dorit,tara in care asfaltul este cel mai scump dar și cel mai prost..nici nu îți dai seama cum unii depind de mașină și vrem nu vrem trebuie sa ne chinuim sa facem bani sa o putem întreține..e greu cînd pui chiloții peste pantaloni..!
Mihai
Așa e, sa mergem toți cu niste cazane, că merge așa.
Nu sunt de acord cu tine, ba din contra as face ITP-ul mult mai strict, eliminarea mașinii daca a trecut printr-un accident ce face structura de rezistență vulnerabilă, orice punct de rugină sa duca la pierderea dreptului de circulație, utilizarea datelor ECU pentru detectarea DPF off etc.
De ce?
Pentru că țin la viața mea.
Anonim
Cautati sa mai scoateti niste bani, faceti-l dracului lunar…
Anonim
da lunar ar fi cel mai bine si taxa sa fie mult mai mare drumurile sunt bune asa cun sunt vai de noi