23 noiembrie, 2019

5 Comentarii

  1. 1

    Mihai

    IDEM – Pitesti – Curtea de Arges !
    De emiterea biletelor, SA NU MAI VORBIM !

    Reply
  2. 2

    Pasager

    Marti, 14 iunie 2016 m-am urcat la Piteşti în autobuzul companiei „Vulturul” în jurul orei 18 L-am întrebat pe şoferul foarte arogant şi plictisit , dacă opreşte la Penny Mioveni. Mi-a răspuns în scârbă , că opreşte în staţie. Îmi părea rău că nu cunosc toate staţiile din Mioveni. Când am juns la intrare în Mioveni ploua torenţial, iar şoferul ne-a lăsat la vama Mioveni( aprox. 1 km de Penny) . Am spus ne-a lăsat , pentru că eram cu soţia pe care o durea foarte tare un picior. Nu ştiu ce fel de şoferi angajază această companie, dar pe cel de pe autobuzul AG 41 LIW l-aş da afară imediat. Rog autorităţile să verifice cum sunt transportaţi pasagerii, cu mult peste numărul de locuri şi cât de urât se poartă şoferii cu cei care nu le sunt cunoscuţi! Acum vă întreb domnule Olteanu , în ce constă excepţia?

    Reply
    1. 2.1

      admin

      Am primit informaţii de la călători care fac naveta zilnic Piteşti – Ştefăneşti sau Piteşti – Mioveni cum că transportul pe aceste rute este decent. Atenţie, decent, nu grozav. Mai ales în comparaţie cu alte rute pe care le-am menţionat în articol (spre Vedea sau Costeşti…). Ceea ce vi s-a întâmplat este desigur regretabil şi evident nu sunteţi singurul care a dat peste astfel de şoferi. Tocmai de aceea am decis să trimitem articolul şi la şefii CJ Argeş poate îi mişcă un pic şi fac ceva în acest sens.

      Reply
      1. 2.1.1

        Coco

        Stefanesti,decent?La Calea Bucuresti sta un dispecer ? care nu lasa maxi sa plece pana nu este arhiplin

        Reply
  3. 3

    Navetistul

    Este imperios necesar ca şoferii să poarte ecusoane, iar numarul de telefon al şefului să fie trecut undeva la vedere în fiecare autobuz, obligaţia şefului fiind aceea de a răspunde apelantului. Poate aşa s-ar mai îndrepta comportamentul şoferului faţă de pasagerii care plătesc. Să se ţină cont la licitarea traseului şi de numărul de reclamaţii la adresa firmei care prestează! După 26 de ani nu au dispărut strigătele abonaţilor de la IRTA: Oameni buni, oameni răi şi şoferi! Unul dintre şefii de la „Vulturul” a fost şofer , dar şi primar. Am văzut campania din comuna Vultureşti la televizor. Atenţie şi la modul cum se încasează preţul biletului. Am văzut de sute de ori că e la latitudinea şoferului, după culorea ochilor sau după gradul de empatie pe care le posedă pasagerul. Eram în autobuz pe caniculă şi i-am cerut şoferului să pornească instalaţia de climatizare. S-a comportat ca un surdo-mut, chiar dacă am menţionat că-mi este rău. Poşirca este o băutură alcoolică de slabă calitate ,conform DEX.

    Reply

Răspunde-i lui Navetistul Anulează comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site deţinut de SC Argeşul Liber S.A.