Related Articles

4 Comentarii

  1. 1

    robert

    Argumentul cel mai clar ca taxa auto a dus la suprainvechirea parcului auto national : toti samsarii aduc masini vechi de 15 ani, care au taxa auto suportabila de pana la cateva sute de euro , de ex. masini pe benzina euro 4 din anul 2001.Sau aduc masini Diesel euro 3 (ex Sharan, pe care si eu il urmaresc de mult) cu taxa in jur de 1100 de euro, tot vechi de 15 ani. A aduce masini de o vechime cat de cat rezonabila (de ex. Diesel euro 4 – mai noi deci de 2006) inseamna taxe MULT mai mari decat pretul net al masinii second hand aduse de afara.
    Si astfel aceasta masura a guvernului a umplut practic parcul de masini vechi de 15-16 ani, in loc ca , cu aceeasi bani pe care i-au investit in masina plus taxa, oamenii sa-si fi putut lua masini vechi doar de 8-10 ani sa zicem.

    Reply
    1. 1.1

      robert

      Un alt rau pe care l-a produs aceasta taxa dar si supraimpozitarea cilindreelor motoarelor de peste 2000 de cmc, este imbogatirea bugetului statului bulgar si a asiguratorilor bulgari (cred ca sunt peste 100.000 de masini inmatriculate la sud de Dunare, si nu doar ale masinilor din Muntenia, poti intalni masini cu nr. de BG si in Ardeal, Banat si Moldova !).
      Aceasta a insemnat, implicit, privarea avutiei nationale a statului roman de bani cu care s-arfi putut imbunatati infrastructura rutiera, de ex. construi suplimentar autostrazi macar pana la nivelul vecinilor bulgari ca tot am amintit de ei.
      Dumnezeu iti da dar nu-ti baga si-n traista sau baga in traista celui care si-a ales conducatori cu un ochi si pentru popor nu doar cu amandoi la punga proprie !

      Reply
  2. 2

    Elena Delia Dumitrica

    Aceasta masura e bine-venita. Nu cred ca va duce la „invechirea” parcului auto national. Cred ca o persoana rationala va face mereu un calcul de echilibru intre pretul de achizitie si costurile ulterioare ale reparatiilor unor masini vechi. E interesant ca din nou aflam din Ziarul Argesul niste lucruri foarte utile si documentate . Unde sunt ziarele de can-can -uri ? De fapt, care „ziare”?

    Reply
  3. 3

    tyty

    Stroie era normal sa apere Uzina, da sa fim seriosi masinile astea din vest asa vechi cum le zice el sunt cu mult mai bune decat un logan nou, in tarile din vest circula masini super vechi si nu suntprobleme, doar romanul face din tantar armasar, asteptam scoaterea in afara legii a acestei taxe.

    Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site deţinut de SC Argeşul Liber S.A. Copyright © 2024

error: Content is protected !!