17 Comentarii

  1. 1

    Dora

    Cine nu a văzut un accident auto poate sa idealizeze mașină. Chiar daca nu sr mai poate fara ea, riscurile ce le poate declanșa sunt deosebit de mari si, din păcate, multe sunt fatale.

    Reply
  2. 2

    Goargăș

    Articolul este puțun forțat. Dacia nu a fost niciodată, în trecut, lipsită de estetică ( desigur, la standardele de atunci) și nici pe departe ,,un coșciug pe patru roți”. Autorul nu le poate ști pe toate…și rămân surprins de modul forțat în care trage mortul pe Academiei.

    Reply
    1. 2.1

      Goargăș

      …puțin…să nu fim milițieni…toate mașinile aveau o formă ,,retrogradă” în trecut…

      Reply
  3. 3

    Dora

    Domnul Goargas, ma pune să-l apar pe autor, dar poate Domnia ss nu a trăit in Romania cand, in popor, se spunea despre Dacia 1300 ca este „cosciug pe patru roti”. -sau poate nu deținut o astfel de masina. Vorba aceasta aparține poporului nu autorului si se refera la situația in care intra in coliziune cu alta mașină, DACIA noastră se făcea armonica.

    Reply
    1. 3.1

      Anonim

      Erata, dlui trebuia să-și dea seama ca autorul a pus ghilimele. Dar e greu….

      Reply
      1. 3.1.1

        Goargăș

        Sigur, nu prea mă duce capul dar promit să fac eforturi…

        Reply
    2. 3.2

      Tot o dama

      Draga Dora, dar poate domnul Goargăș e tanar si nu are de unde sa stie…

      Reply
    3. 3.3

      Goargăș

      Față de ultimele mașini socialiste (Skoda rigidă, Trabant carton cu jojă, Lada robustă dar necioplită, Wartburg 2-3 timpi, Volkswagen broscuță inestetică) Dacia noastră era regină, cu cea mai bună suspensie, planetare Glentzer, bord CN, motor fiabil, etc, etc.

      Reply
      1. 3.3.1

        Daciotul

        dacia noastra era renault 12, ca sa fim realisti. Broscuta era facuta in RFG si avea design din anii ’30, daca nu stii. Motor fiabil este D4D pe Landcruiser, care ajunge la 6-700 000 km. Eu nu prea stiu dacie 1300 trecuta de 100 000.

        Reply
  4. 4

    Suca

    Am căutat pe Net, si am găsit ca Daciiei 300 i se spunea sicriu pe patru roti cosciig ….

    Reply
    1. 4.1

      Goargăș

      Pe net se spune despre multe alte mașini că sunt ,,sicrie pe roți”. Este de fapt o metaforă.

      Reply
  5. 5

    Dabiel

    Se foloseau ciorapii sotiei in loc de curea de transmisie, e adevarat, atunci cand nu aveai incotro

    Reply
  6. 6

    marin

    Dacia este un brand românesc! trăim deopotrivă emoția și bucuria că Dacia este fabricată de 50 de ani la Mioveni, trecând prin mai multe etape de emancipare. Într-o zi vom privi cu admirație și nostalgie spre Dacia, care încă mai rulează pe șosele! Totul este în continuă schimbare! Felicitări pentru articol!

    Reply
  7. 7

    Anonim

    Toți țăranii alcoolişti in toiul beției cu frecția Diana care înmoaie durerile reumatismului , delirează pe tema dacă Dacia-Renault a existat sau e doar…grămadă de fiare vechi pe are ei au băut-o deja !

    Reply
    1. 7.1

      Anonim

      In mintea ta probabil ca Dacia e fata morgana…probabil ești si unul dintre aceia la care se refera autorul articolul, adică unul dintre cei care vad in DACIA o ființă umana. Mai vezi insa si cum sr incheie articolul.

      Reply
      1. 7.1.1

        Anonim

        Asemenea comentarii sunt la fel de urmărite şi irită precum Publicitatea TV la … medicamente (suplimente alimentare) !

        Reply
      2. 7.1.2

        Anonim

        Asemenea comentarii sunt la fel de urmărite şi irită precum Publicitatea TV la … medicamente (suplimente alimentare) !

        Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.