CEZ Vânzare își închide toate centrele de relații cu clienții și își mută activitatea în online.
Furnizorul de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare a anunțat vineri prin intermediul unui comunicat că își mută toate serviciile în online pentru o perioadă de 30 de zile. Centrele de relații cu clienții vor fi închise până la 7 decembrie 2020.
Începând de azi, și până la data de 7 decembrie 2020, centrele de relații cu clienții CEZ Vânzare din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea, precum și birourile din Timișoara, Iași și Reșița își vor suspenda activitatea fizică. Toate serviciile oferite clienților sunt transferate în online.
Prin această decizie, CEZ Vânzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS COV 2 în comunitățile în care operează. Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare sunt cea mai sigură alternativă în contextul epidemiologic și acoperă toata gama de servicii destinate cliențilorcompaniei: aplicația My CEZ, Info Linia CEZ, chatul online, înregistrarea sesizărilor, website-urile oficiale www.cezinfo.ro și www.cez.ro.