2 Comentarii

  1. 1

    Anonim

    Hai să plecăm de la „prezumția de nevinovăție” şi să ne facem că nu înțelegem „neam” ce ascunde propunerea din finalul articolului de mai sus , iar beneficiile preconizate de integrarea în mun. PITEŞTI a com. Bradu şi Moşoaia (?!) ar fi şi în favoarea celor mai mulți dintre cetatenii Piteştiului actual (oare?) Şi ai numeroaselor sate care formează actualmente cele două com. vizate (oare ?!)…Nu cuva „măsura” de „alipire” , dacă ar fi luată , ar favoriza doar pe profitorii distrugerii marilor întreprinderi productive ale Piteştiului , care au „spălat” profiturile lor (murdare !) în constructiile de „vile” mult supradimensionate (dar la costuri de „rural”! şi fără dotările edilitare specifice oraşului – canalizare, străzi asfaltate , apă, gaze etc. ,dar şi magazine, grădinițe, şcoli, POŞTĂ etc.) ? Piteştiul (şi piteştenii) ar plăti costurile ,care altfel nu pot fi susținute de com. Bradu şi Mosoaia (oricât peşte ar avea balta !). Profitorii ar obține doar pentru ei totul, dar moca ! Piteştenii şi locuitorii din satele comunelor respective s-ar alege doar cu buza umflată şi impozite „să nu le poată duce”(mai mult ca sigur şi prețuri „record mondial” la biletele de autobuz „Publitrans”). Mulțumim, nu !

    Reply
  2. 2

    Anonim

    Doriți cumva să-i dotați edilitar corespunzător (apă-canalizare, străzi asfaltate , magazine, grădinițe, şcoli, aşezăminte culturale (dotate şi cu „păcănele”!)etc. pe cei care şi-au investit profiturile (curate ?!) doar în vile supradimensionate (construite la preț de „rural”)şi autoturisme de lux , dar cu banii din impozitele şi taxele plătite de piteşteni ??!
    iar locuitorii comunelor Bradu şi Moşoaia să intre şi ei în Cartea Recordurilor ca plătitori de bilete la …Publitrans ??!!…

    Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.