La aniversarea a 10 ani de prezenţă pe piaţă, „Auchan„ sărbătoreşte alături de clienţi „10 ani de diferenţă cu plus„ şi lansează campania „Mobilizatron„. În spiritul sărbătoresc, consumatorii sunt invitaţi să voteze unul dintre cele trei proiecte de dezvoltare a comunităţii, referitoare la: educaţie (formarea profesorilor pentru învăţarea prin joc şi poveste; amenajarea unei săli de clasă prietenoase la o şcoală de cartier), ajutor umanitar (pachete pentru copii şi vârstnici din mediile defavorizate), respectiv mediu (activitate de ecologizare sau împădurire).
Ultima zi de vot – 26 octombrie
Regula jocului este simplă. Clienţii primesc jetoanele la casele de marcat pentru a le introduce în urnele special amplasate la intrarea în magazin. Votarea se face şi online, pe pagina dedicată (http://auchan.ro/mobilizatron/). Proiectul care a câştigat cele mai multe voturi va fi susţinut financiar de către „Auchan” şi implementat cu sprijinul unei organizaţii non guvernamentale partenere.
Şi „Auchan” Bradu derulează campania „Mobilizatron”. Clienţii din Piteşti şi Bradu sunt invitaţi să aleagă între educaţie, mediu şi ajutor umanitar. Startul s-a dat deja, ultima zi de vot fiind 26 octombrie.
Momentul aniversar a fost marcat, ieri, într-un mod original, printr-un program artistic din care s-au… înfruntat şi clienţii, şi angajaţii. Pe coridorul dintre raioane, căluşari au jucat de le-au sfârâit câlcâiele mai ceva ca micii pe grătare (mititeii de la „Auchan” conţin 85% carne şi sunt delicioşi!). Şi rafturile au îmbrăcat un ţol festiv, prin unele aranjamente surprinzătoare.
În cei 10 ani de prezenţă în România, „Auchan” le-a oferit clienţilor putere de cumpărare (gamă largă de produse şi politică comercială de tip discount generalizat cu preţuri mici la toate produsele în fiecare zi – un model de business câştigător) şi a încurajat un comportament de consum responsabil (peste 500 de produse disponibile în formula vrac, astfel încât clientul să achiziţioneze exact cantitatea dorită, reducând risipa alimentară şi consumul de ambalaje).
„Auchan„ România se implică prin programe dedicate în demersul de susţinere a produselor româneşti (colaborează direct cu mai mult de 250 de producători locali, iar 90% dintre furnizorii săi de produse sunt companii româneşti). Mai mult de atât, în portofoliul local are aproape 1.000 de produse dezvoltate sub brand propriu şi produse în România.
Mirela NEAGOE
Un Comentariu
N.Multumitu
Educatie. Daca nu este educat, omul nu are grija nici de mediu , nici nu-si ajuta aproapele.