Uzinele din Maroc produc mai multe mașini Dacia decât la Mioveni.
În timp ce în România au fost produse în 2022, conform Asociației Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) 314.228 de autoturisme Dacia, cele două uzine din Maroc au fost asamblate nu mai puțin de 350.018 unități.
Conform Renault Group Morocco, producția de autoturisme Dacia din Maroc a fost împărțită între uzina greenfield de lângă Tanger (255.494 de unități) și mai vechea bază din Casablanca a grupului francez (94.524 de unități), notează www.economica.net
Ca și în 2022, Maroc a reușit să asambleze mai multe mașini Dacia decât uzina din România și în anii anteriori. De exemplu, în timp ce la noi erau produse în 2020 259.999 de unități, în statul nord-african erau asamblate 277.474 de unități. La fel și în 2019 cât la Mioveni erau produse 349.528 de mașini, iar în Maroc 394.902 unități, în timp ce în Maroc sunt, deocamdată, asamblate doar modelele Sandero, Logan și Lodgy, dar până nu demult era produs și Dokker (care acum poartă sigla Renault), uzina de la Mioveni produce Jogger, inclusiv Hybrid, Duster, Sandero Stepway și Logan.
Importanța României și Marocului pentru marca Dacia este accentuată și de cota de piață deținută în cele două state. Chiar dacă nu ocupă un loc fruntaș în clasamentul global al vânzărilor de mașini Dacia, cele două piețe au această marcă pe primul loc.