100 de elevi din Argeş şi Dâmboviţa vor avea acces la educaţie prin intermediul tehnologiei, folosind tablete donate de Fundaţia Groupe Renault România, în parteneriat cu Automobile Dacia.
Beneficiarii sunt elevi din ciclurile primare, gimnaziale şi de liceu cu profil tehnologic proveniţi din medii defavorizate, în comunităţile rurale şi urbane.
În plus, 50 000 de măşti textile (tip 3 pliuri) şi aproximativ 2.000 de litri de dezinfectant (utilizat pentru dezinfectarea mâinilor şi a suprafeţelor) îi vor proteja pe elevi şi personalul didactic şi administrativ din şcoli şi licee din Argeş de răspândirea virusului Covid-19, în cazul orelor desfăşurate cu prezenţă fizică. Donaţia de măşti, respectiv dezinfectant, este susţinută în parteneriat cu furnizorii români Francesca şi Divvos Group.
În Argeş, predarea materialului didactic a avut loc ieri la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean, în prezenţa conducerii instituţiei, a unor directori de şcoli şi licee, dar şi a oficialilor companiei. În perioada imediat următoare, urmează ca donaţia similară să ajungă şi în judeţul Dâmboviţa. Tot ieri, produsele sanitare au intrat în posesia reprezentanţilor unora dintre instituţiile de învăţământ argeşene, în cadrul unei ceremonii găzduite de Primăria Mioveni.
„Aceşti copii au nevoie de sprijin pentru a nu abandona procesul educaţional şi de aceea îi susţinem. Ţinem cont de evoluţia posibilă a scenariilor pentru derularea cursurilor şcolare şi anticipăm nevoia de adaptare. Donăm material tehnologic, tablete, pentru educaţie în regim online, de la distanţă. Ne-am orientat către mediile defavorizate şi, cu ajutorul autorităţilor locale, am identificat zone cu risc. În plus, dotăm o serie de şcoli cu măşti şi dezinfectant pentru lupta împotriva răspândirii virusului. Ştim din companie cât de mult preţ punem pe respectarea acestor măsuri sanitare, dar şi pe un comportament responsabil şi venim chiar cu un exemplu de bune practici. Le urez succes şi încredere tuturor elevilor în noul an şcolar, să depăşească uşor barierele pentru a se adapta la noul normal”, a declarat Cecilia Tudor, director Comunicare si Responsabilitate Socială Corporativă.
Vă reamintim că Fundaţia Groupe Renault România, cu sprjjinul Automobile Dacia, a demarat în luna iunie, o campanie dedicată accesului la educaţie printr-o mobilizare a angajaţilor şi a celor care sunt sensibili cu această cauză. Aceştia au ales să direcţioneze cei 3,5% din impozitul pe venit şi să completeze formularul 230, iar contribuţia lor a fost suplimentată din fondurile companiei, astfel încât, odată cu începerea şcolii, elevii să poată continua să înveţe şi de acasă.