# Ce facem însă cu firmele de maxi-taxi care nu asigură un minim de confort pentru pasageri?
# Situaţii concrete: transportul de călători în număr cu mult peste capacitatea admisă sau lipsa unor staţii speciale pentru aceste mijloace de transport.
În repetate rânduri, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Argeş Ion Mînzînă a criticat legislaţia privind transportul public de călători care impunea reguli restrictive pentru noii operatori care doreau să intre pe trasee în urma unor licitaţii. Practic, legea îi proteja pe operatorii deja prezenţi pe trasee, dându-le din start acestora un punctaj mai mare la licitaţii.
Ei bine, Consiliul Concurenţei a anunţat că nu e acord ca societăţi deja existente să blocheze intrarea altor jucători pe piaţă.
„Poate să vină un operator cu autocare ultimul răcnet pe care să vrea să le introducă pe traseele din Argeş, nu poate deoarece primesc punctaj mai mare firmele care deja operează pe piaţă. Nu este corect acest lucru, este o aberaţie”, spunea Mînzînă. Legea a fost schimbată în cele din urmă la iniţiativa parlamentarilor de Argeş.
Un Comentariu
Anonim
Astra mafioții dețin tot județul Argeș ar trebui să li se ridice licența
_au maxi cu miros de șoareci murdare infecte șoferii fumează cu călătorii în mașină pun muzica de nunta la maxim nu au o stație cel puțin la CPL dimineata la cursa de 7.30 trebuie sa i cauti si sa ai surpriza ca nu sunt ……
Șoferii sunt patroni asa se comporta mai ales cel cu porecla trafalete jigneste nu răspunde la întrebările călătorilor face legea lui ….
Poate cineva sa schimbe acesta firma ?! Nu cred pret mare confort _0
Rusine celor care le acorda licența sunt firme care ar dori să concureze dar cei care răspund sigur sunt corupti