Advertisement
…Şi astăzi a murit. Adrian L., poliţistul piteştean decedat la Stâlpeni avea doar 32 de ani şi o viaţă întreagă la dispoziţie pentru afirmare. A pus însă în faţa tuturor lucrurilor bune riscul.
Ştiu cum e să rişti şi să câştigi, dar mai ales să pierzi. El nu a pierdut însă bani sau alte lucruri care vin şi pleacă, ci bunul cel mai de preţ care, odată dus, nu se mai întoarce: viaţa.
Din fotografiile şi înregistrările video publicate pe reţeaua de socializare Facebook reiese că tânărului poliţist îi plăcea viteza. Astăzi, VITEZA A UCIS!
Dumnezeu să-l odihnească.
Advertisement
8 Comentarii
Anonim
Nu viteza la ucis ci un șofer neatent!
Anonim
Corect!!!
Anonim
Unde a fost radarul?
Se impune a se deschide o anchetă la Poliția Argeș pentru a verifica aspectul mai sus menționat.
Andrei S.
Voi sunteți cretini.
Și nu, nu viteza l-a ucis, ci celălalt cretin cu Skoda care nu a acordat prioritate/nu s-a asigurat. Să îl aibă pe conștiință toată viață și să belească ochii data viitoare când schimbă direcția. Iar VOI, fiți jurnaliști, nu babe la RADIO ȘANȚ. Simplu.
Anonim
Cred ca avem un singur **** care din pacate astazi este mort si in cel mai rau caz mai avem un personaj care se exprima in spatiul public intr-un mod suburban. In fine….Daca analizam toate detaliile accidentului cu datele care le avem nu putem avea un punct de vedere calificat pentru ca de asta se ocupa criminalistii insa bunul simt ne spune ca un sofer neatent nu s-a asigurat si astfel a curmat viata neprihanitului motociclist care se deplasa cu viteza regulamentara in localitate. Dintr-o nefericita intamplare automobilele Skoda au caroseria din staniol de ciocolata pe cand motocicletele BMW sunt asemeni unor cuirasate din otel blindat. Evident ca daca soferul era politist ar fi stiut rigorile legii asa cum motociclistul aflat intr-o skoda s-ar fi asigurat temeinic la schimbarea directiei de mers.
Anonim
eu cred ca soferul de pe skoda are atata vina cat are orice om normal in stare sa observe un punct galben care se deplaseaza cu viteza aceea si care in mai putin de doua secunde se afla in impact…Pai oameni buni, daca un autoturism de o tona si ceva este rasturnat dupa ce este sfasiat pana aproape de jumatate de o motocicleta de maxim 300 de kg inseamna ca sfidam toate legile fizicii. Pentru cei care iau apararea motociclistului: la 100 de km pe ora parcurgi vreo 28 de metri pe secunda. Soferul skodei s-a asigurat cu siguranta dar cata acuitate vizuala sa ai ca sa vezi un punct galben care in vreo doua secunde te-a lovit si te-a rasturnat…Individul calare avea undeva la dublul acestei viteze si se afla la peste 60 de metri de locul de impact cand se presupune ca nu mai putea frana iar bietul automobilist cred ca s-a asigurat cu vreo trei – patru secunde inainte de accident caz in care dupa logica vizuala amprenta unei motociclete aflate la 120 de metri nu reprezinta pe retina decat vreo doi milimetri. Daca adunam variabilele ( reflexiile din geamul lateral, atentia la ceilalti participanti la trafic si performantele unui sofer de peste 50 de ani nu ne ramane sa concluzionam decat ca vina apartine motociclistului. Acelasi motociclist care acum plateste pentru inconstienta. Sa ne imaginam pentru o clipa ca sunteti sofer in Skoda aceea si abia apoi dati-va cu parerea…Suna exact ca in bancul acela dintre doi yoghini: ,,,vezi musca aceea de pe varful muntelui? Nu…dar o aud foarte bine !”
Dumnezeu sa-l ierte pe raposat si putere soferului care trece printr-o astfel de experienta nefericita.
Anonim
Aveți dreptate. Problema în cauză este o simplă problemă de fizică, care presupune conservarea impulsului (masa * viteza).
Concluzia numai viteza exagerat de mare a motocicletei (probabil peste 180 km/ oră) a făcut ca skoda să arate ca după un impact cu un blindat.
În condițiile în care în localitate viteza maximă este de 50 km/ oră, .și aceasta ar fi fost respectată nu ne-am confrunta cu astfel de fapte.
Anonim
Fapta e o acțiune, adică are motiv/ație şi scop/premeditare.Ar fi deci asasinat (dacă ar fi aşa, ceea ce e absurd), în acest caz, fiind ucidere , dar „din culpă”, adică „din vina”, fără intenție/premeditare ! Desigur, s-au încălcat multe reguli ale Codului rutier, atât de conducătorul autoturismului, căt şi de motociclist ! Ancheta şi apoi instanța de judecată vor stabili vinovatul/vinovații şi…pedeapsa pentru conducătorul auto supraviețuitor ! Ca peste tot în lume, şi la noi , „vinovat va fi declarat…mortul” !