Miercuri seară stăteam în fotoliu, acasă, şi butonam telecomanda. La un moment dat, privirea mi-a fost atrasă de două maşini de teren ARO 244 care apăruseră în trombă în cadru într-un film cu David Hasselhof, „Anaconda 3”. M-am uitat mai bine, să nu greşesc, când a apărut şi al treilea vehicul de teren ARO. Şi uite aşa, pe tot parcursul acţiunii, eroii filmului (între noi fie vorba, nu cine ştie ce producţie cinematografică!) au luptat cu şerpi uriaşi, fugărindu-i la bordul maşinilor produse la Câmpulung Muscel, căci acţiunea se petrecea undeva în estul Europei.
Maşinile – pentru care am stat să văd tot filmul – s-au comportat admirabil, făcând faţă cerinţelor regizorilor: au circulat în viteză pe teren accidentat, s-au descurcat prin păduri, păreau chiar elegante la drum deschis; când una s-a răsturnat, nu i-au sărit toate cele cât colo, iar când o alta a luat foc, a ars mocnit mult şi bine. Atunci m-am gândit că uzina ARO din Câmpulung Muscel a fost făcută una cu pământul după o privatizare cu cântec, iar azi am rămas doar amintirea unei maşini de teren care făcea furori în întreaga lume. Filmul „Anaconda 3” a fost realizat în 2008, la câţiva ani după decesul oficial al platformei industriale din Câmpulung Muscel.