Reabilitarea Gării Piteşti este unul dintre proiectele de succes finalizate cu ajutorul banilor europeni. Mai departe însă, legat de cum îşi fac treaba unii angajaţi, nu avem prea multe cuvinte de laudă. Spre exemplu, ieri-dimineaţă, mai mulţi călători care aşteptau la casele de bilete stăteau în mod bizar cu mâna sau batista la nas. Explicaţia am aflat-o zăbovind câteva minute pe culoar, până când misterul a fost elucidat: femeile de serviciu uitaseră să spele WC-urile. Şi probabil că ar fi rămas nespălate, dar mirosul insuportabil a ajuns şi în biroul şefului de gară care a ieşit val-vârtej pe uşă pentru a pune lucrurile la punct. În câteva minute, întrega zonă era… îmbălsămată.
Din păcate, nu la fel de rapid se rezolvă şi problema spaţiilor verzi de lângă gară, acolo unde bălăriile de peste doi metri înălţime maschează cu succes gunoaiele şi… nu mai spunem ce altceva. De asemenea, clădirile dezafectate din apropiere sunt un adevărat focar de infecţie – pentru angajaţi în primul rând, căci călătorii nu au ce căuta în zona cu pricina. În fine, dacă pun la socoteală şi infrastructura adecvată anilor ’60 – ’70 (nu există linie electrificată), cu multe locomotive ce datează – evident – tot de pe atunci, aş spune că gara a aterizat ca un OZN într-un cartier prăfuit, cu blocuri fantomă şi spaţii netoaletate.
6 Comentarii
ion
Cum vine treaba.Deci urci pe scarile rulante dar cobori pe scari la peron .la fel cand urci cu bagaje de pe peron tragi de ele pe scara normala dupa care le cobori pe rulanta.de ce nu sa facut o treaba cap coada cu scara rulanta sa poti urca bagajele si cand esti pe peron,nu sa tragi de ele pe scari
George Olteanu
Foarte bună observaţia!
Adi
Aveti si lifturi! De ce nu le vedeti! Eu merg saptamanal cu trenul, exista indicator de lift cum iesi din tren. Nimeni nu se uita. Toti incep si injura, dar unul nu vede ca sunt si lifturi la peron. Greu cu modernul. E mai bine ca sunt scari normale pentru ca astfel incape mai multa lume.
Cs93
Cea mai tare chestie este cum calatorii care coboara din tren plini de bagaje trebuie sa le urce pe scari ( in timpul constructiei era macar o optiune improvizata sa treci peste sinele de cale ferara pe niste lemne si era mai bine) iar abia cand ajung in varful lor se pot linisti bucurandu-se de facilitatile noii gari – la coborare au scara rulanta . Dar nu functioneaza !
Anonim
Care este programul de functionare al scarilor rulante ? Macar sa-l cunoastem !
Anonim
Care este programul de functionare al scarilor rulante ? Macar sa-l cunoastem daca exista asa ceva !