Pitești. Apă Canal, noi facilităţi prin serviciul de Call Center.
Orice client al societății Apă Canal 2000 SA poate apela serviciul Call Center la numărul unic 0248 223 237 pentru a afla informații despre valoarea facturilor neachitate. Această nouă facilitate este funcțională din luna septembrie 2024 și este utilizată cu succes de o mare parte din clienții societății noastre.
Pentru interogarea informațiilor despre sold, clienții trebuie să acceseze secțiunea dedicată, prin utilizarea tastei 6 în meniul principal. Singura condiție necesară este cunoașterea codului de client, format din 5 cifre, pe care îl pot găsi pe factura emisă de operator.
Prin acest serviciu, ne dorim să venim în sprijinul clienților, reducând timpul de așteptare în Call Center și prevenind eventualele inconveniente cauzate de neplata facturilor, respectiv sistarea furnizării utilităților.
Pe această cale, încurajăm clienții să folosească acest serviciu pentru a verifica soldul facturilor. Pentru alte sesizări sau solicitări punem la dispoziție următoarele canale de comunicare:
– prin numărul de telefon de Call Center (0248 233 237)
– pe adresa de email: contact@apa-canal2000.ro
– la Ghișeul Unic al societății Apă Canal 2000 SA.
Pitești. Apă Canal, noi facilităţi prin serviciul de Call Center.