Lanţul american de fast food care şi-a propus să cucerească Piteștiul.
Popeyes, unul dintre cele mai faimoase branduri de fast-food din lume, a avut o creştere internaţională rapidă, deţinând în prezent peste 4200 de restaurante la nivel global. Lansarea în România a avut loc în 2022, debutând cu şase restaurante în Bucureşti.
Recent, brandul a făcut un pas semnificativ extinzându-se în afara Capitalei, deschizând unităţi în oraşe precum Piteşti şi Craiova. „Viziunea noastră este clară: vrem să fim prezenţi în fiecare oraş important din România cu faimosul Pui din Louisiana”, afirmă Jakub Aleksandrowicz, director de marketing Popeyes Europa Centrală şi de Est în cadrul Rex Concepts CEE.
Decizia de a deschide prima unitate în afara Bucureştiului, la Piteşti, a fost strategică. Aleksandrowicz explică: „Am fost bucuroşi să ne alăturăm deschiderii Argeş Mall, primul centru comercial important din Piteşti, un loc firesc pentru lansarea oricărui brand mare din zona de fast-food. Ne aşteptăm la un interes mare în jurul Popeyes, asta şi pentru că în ultimii doi ani am primit sute de întrebări pe canalele noastre de social media: ‘Când vine Popeyes la Piteşti?’. Ne place să ascultăm dorinţele clienţilor noştri, astfel că avem deja peste o lună de când suntem prezenţi la Piteşti.
Fondat în New Orleans, Louisiana, SUA, în 1972, Popeyes are o istorie de peste 50 de ani şi o tradiţie culinară solidă. Brandul se distinge printr-un meniu în stil Louisiana, care include pui picant şi nepicant, sandvişuri cu pui şi alte produse regionale. „Pasiunea pentru moştenirea sa din Louisiana şi pentru mâncărurile aromate cu un mix unic de condimente Cajun au permis brandului Popeyes să devină unul dintre cele mai faimoase branduri de fast-food din lume,” explică Aleksandrowicz.
Sursa: businessmagazin.ro