![](https://ziarulargesul.ro/wp-content/uploads/2024/04/IMG_0563.jpeg)
Sephora, mesaj jignitor la deschiderea noului magazin în Argeș Mall.
Sephora România a făcut o gafă de proporții, cu prilejul anunțului privind deschiderea unui nou magazin în municipiul Pitești. Mesajul cunoscutului lanț de magazine, cu produse destinate în special femeilor, a reușit să stârnească de reacții negative.
Mesajul postat de Sephora care a stârnit zeci de reacții negative: “Pitești, am auzit că îți plac dungile”.
![](https://ziarulargesul.ro/wp-content/uploads/2024/04/IMG_0562.jpeg)
Reprezentanții Sephora au anunțat marți, 23 aprilie, că va fi deschis un magazin în noul mall din Pitești. Însă, modul în care au ales să facă acest lucru nu a fost foarte inspirat. În acest sens, pe paginile de socializare a fost postat următorul mesaj:
„Pitești, am auzit că îți plac dungile! Ești gata pentru o surpriză de proporții?”, lăsând să se înțeleagă că va fi deschis noul magazin din mall. Modul de promovare a fost aspru criticat de internauți.
Foarte mulți români au considerat că reclama ar face legătura cu Experimentul Pitești sau Fenomenul Pitești, care a avut loc la Penitenciarul din municipiu, în perioada 1949-1952. Victimele erau deținuți politici, supuși unui program de „reeducare” sau mai exact de „spălare pe creier”.
![](https://ziarulargesul.ro/wp-content/uploads/2024/04/IMG_0559-706x1024.jpeg)
La câteva ore de la anunț, postarea a fost ștearsă. Ulterior, Sephora România a transmis un alt mesaj pe Instagram, precizând că anunțul referitor la deschiderea noului magazin a fost interpretat „într-un mod greșit”.
„Din identitatea brandului SEPHORA fac parte dungile orizontale alb negru. Nu există nicio legătură între dungile SEPHORA și alte evenimente care s-au întâmplat în Pitești.
Sursa: Fanatik
2 Comentarii
Dolly
hai…hai pe bune…Asta ce inseamna ca toti care poarta dungi se gindesc la puscarii???
Hai , mai lasati timpeniile si cretiniile ..
Numai abureli in capul reporterului…
Si culmea …acele dungi chiar dau foarte frumos…
Pe bune…Cel care a scris articolul sta prost cu capul daca se gindeste numai la puscariasi…
Revino-ti…
Anonim
Care a fost cu ideea acelei reclame pun pariu ca habar n-are ce a insemnat experimentul pitesti.
A fost o scapare nefericita cauzata de lipsa de cultura generala a celor care se ocupa cu marketingu. Asa e cand pe posturile astea sint habarnisti.