Related Articles

4 Comentarii

  1. 1

    Anonim

    Dacă tot se vrea o treabă bună,de ce nu bagă 2 curse seara, pentru cei ce ies din sch 2 sau cei ce intra în sch 3?

    Reply
  2. 2

    Nae G

    Dacă tot se vrea o treabă bună,de ce nu bagă 2 curse seara, pentru cei ce ies din sch 2 sau cei ce intra în sch 3?

    Reply
  3. 3

    Vergea Viorel

    Buna ziua. Ideal ar fi ca aceste noi linii sa aiba un orar de functionare pliat pe schimburile 1, 2, si 3, . Sunt multe societati care in care se lucreaza pe schimburi pe centura orasului Pitesti inclusiv Subansamble Auto.
    De exemplu la iesirea de la schimbul 1 sa fie o plecare de la cap de linie Subansamble la ora 15 si 10 minute, la schimbul 2, la 23 si 10 minute la fel si la schimbul 3 la 7 si 10 minute.(13c are plecare la aceasta ora)
    Acum autobuzele pleaca din statie cu 10 minute inainte de iesirea din schimburi, goale, fara niciun calator.
    La fel ar treebui sa se urmareasca si pentru intrarea in schimburie 1,2,si 3 pentru a se realiza un randament bun al curselor.
    Asa cum sunt acum, mare parte din plecarile de la capat de linie
    Subansamble Auto sunt fara niciun calator cu exceptia celei de la ora 7 si 10 minute dimineata linia 13c.
    Va multumesc.

    Reply
  4. 4

    cristina

    Ar fi ideal daca 13D si-ar avea traseul de la Gara Sud spre Depou apoi spre Razboieni. Are traseul aproape identic cu 13C. Ar asigura si partea de centura Prundu – Craiovei.
    Multumesc.

    Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site deţinut de SC Argeşul Liber S.A. Copyright © 2024

error: Content is protected !!