Record la Dacia. Pe parcursul Sezonului Dacia au fost comandate peste 1.300 de vehicule prin intermediul platformei de e-commerce.
De la începutul anului, numărul clienților care au comandat online un vehicul Dacia a depășit deja 3.400 de persoane. Derulată de-a lungul a 5 săptămâni, începând din 10 martie până la jumătatea lunii aprilie, prima ediție a „Sezonului Dacia” a marcat un nou record pentru platforma de E-commerce a mărcii.
Ofertele speciale disponibile în cadrul campaniei (reduceri de până la 600 de Euro, 2 ani garanție extinsă pentru o selecție de versiuni sau 10.000 km gratuiți pentru Noul Spring) au suscitat un interes ridicat în rândurile clienților, mulți dintre aceștia alegând să beneficieze de avantajele platformei de vânzări online pentru a comanda vehiculul dorit. Astfel, pe parcursul campaniei au fost comandate peste 1.300 de vehicule prin intermediul platformei de E-commerce, triplu față de nivelul înregistrat de-a lungul aceleiași perioade a anului trecut.
Modelele care au înregistrat cel mai mare număr de comenzi au fost Sandero (36% din total), urmat de Duster (22%) și Logan (20%), în cazul fiecărui model fiind preferate versiunile superioare de echipare. De la începutul anului, numărul clienților care au comandat online un vehicul Dacia depășește 3.400, în creștere cu 125% față de numărul celor care au apelat la această modalitate de achiziție în perioada corespunzătoare a anului trecut.
Lansată în luna august 2018, platforma de vânzări online Dacia (disponibilă la adresa https://vanzari.dacia.ro) include modelele gamei aflate în stoc, precum și oferte exclusive.
Clienții își pot selecta rapid și ușor modelul preferat prin utilizarea mai multor filtre de selecție – model, preț, culoare, tip de combustibil, astfel încât să poată face alegerea perfectă pentru nevoile lor. Apoi își pot rezerva autoturismul disponibil în platformă, achitând o taxă de 500 de Euro (TVA inclus) sau pot cumpăra mașina prin achitarea integrală a valorii acesteia.
Plata se efectuează cu card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Livrarea vehiculului se poate face atât în showroom cât și la adresa de domiciliu, în funcție de disponibilitatea serviciului și alegerea clientului.