Distribuție Oltenia, atenționare pentru toți consumatorii din Argeș.
Distribuție Oltenia avertizează: atenție sporită la persoanele care se recomandă a fi angajați ai operatorului de distribuție sau ai partenerilor acestuia.
Operatorul Distribuție Oltenia le recomandă consumatorilor de energie din aria sa operațională (județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea) să acorde atenție sporită persoanelor care le vizitează locuințele pentru efectuarea unorservicii legate de alimentarea cu energie electrică.
Tipurile de activități derulate de echipele operatorului de distribuție și ale prestatorilor săi care pot necesita acces în locuință/ proprietate sunt:▪ Citirea contoarelor şi înlocuirea periodică a acestora, activitate derulată de partenerulADREM Link;▪ Alte acţiuni legate de grupurile de măsură(sigilări, montare contoare inteligente);▪ Acţiunile de prevenire şi combatere a fenomenului de racordare ilegală la reţeaua de distribuţie, derulate de echipele specializate;▪ Remedierea deranjamentelor electrice care aparîn instalaţiile de branşament de până la sau dupăpuncul de delimitare (înaintea bornelor de ieşiredin contor);▪ Pentru analiza sesizărilor/ reclamaţiilorconsumatorilor, când acest lucru este imperiosnecesar (exemplu: sesizări privind stareareceptoarelor deteriorate, aflate după punctul de delimitare);▪ Depistarea şi eliminarea incidentelor, efectuareade lucrări de reparaţie accidentală a reţeleinecesare pentru evitarea apariţiei unor incidente sau avarii (prevenire de avarii);▪ Restabilirea stării tehnice a reţelelor electrice şiefectuarea de lucrări provizorii executate încondiţii deosebite, necesare realimentării cuenergie electrică a consumatorilor;▪ Reparaţia rețelelor electrice, în situații care impunrisc de incendiu sau de electrosecuritate.
Important! Orice angajat al Distribuție Oltenia sau al partenerilor are obligația de a prezenta legitimația și ordinul de serviciu atunci când se deplasează la domiciliul consumatorilor pentru a efectua servicii energetice, înainte de a pătrunde în locuință. În situația în care persoanele în cauză nu pot dovedi că sunt reprezentanți DEO, consumatorii nu ar trebui să le permită accesul în incintă și nici eventuale intervenții în rețea.
Este important de precizat că angajații DEO sau ai partenerilor nu sunt autorizați și nici nu trebuie să solicite sau să primească sume de bani de la consumatori.
Pentru siguranța tuturor persoanelor implicate, angajații Distribuție Oltenia folosesc echipamente specifice de lucru și de protecție atunci când efectuează intervenții în rețea.
Totodată, consumatorii de energie electrică sunt rugați să anunțe operatorul Distribuție Oltenia despre orice situație în care persoane care pretind a fi angajați DEO sau ai partenerilor solicită accesul pe proprietate sau orice sume de bani în schimbul unor servicii, prin următoarele canale de comunicare:▪ apelând Info Tel, la numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională;▪ prin email, la adresadistributie@distributieoltenia.ro; ▪ prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilorhttps://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
Menționăm că Distribuție Oltenia va păstra o colaborare strânsă cu organele de poliție pentru preluarea și soluționarea unor eventuale astfel de cazuri.