Dezvăluiri exclusive despre curierii din Pitești. Clienții, revoltați.
Probabil că o lege cu zile „extra” de concediu pentru persoanele care fac comenzi online ar fi necesară pentru a „ameliora” nenumăratele situații în care lumea trebuie să aștepte coletele o zi întreagă, fără să existe un orizont clar de timp și o certitudine.
Ba, mai mult decât atât, după cum ne-au mărturisit mai mulți piteșteni, se întâmplă ca oamenii să fie chemați să ridice produsele în altă zi decât cea specificată în mesaje SMS sau e-mail de către firma de curierat, Evident, în cele mai multe cazuri oamenii sunt la serviciu sau cu alte treburi prin oraș.
Concret, un scenariu care vă este poate cunoscut a fost pus în practică de un curier Cargus. Firma nu a specificat niciun interval orar, menționând doar că „azi livrăm…” (foto).
Curierul a sunat clientul fix când a ajuns la domiciliul acestuia. Întrebare: de ce acesta nu a anunțat înainte de a pleca spre destinație?
Discuția care a urmat s-a dorit a fi una lămuritoare, curierul încercând să expună motivele pentru care se procedează astfel.
Curier Cargus: „Nu avem cum. Nu pot suna cu o jumătate de oră înainte, nu știu dinainte unde sunt. Am 80 de clienți. Normal, primiți un mesaj sau mail. Intervalul orar e 9 – 17 (n.r. – curierul râde). Știți bancul ăla…”
Dacă în cazul Cargus putem spune că a fost o problemă „soft”, cu o altă firmă de curierat, o piteșteancă a avut bătăi de cap și mai mari.
Tânăra este revoltată de modul cum a livrat Fan Curier comanda, fără a se respecta regulile și fără posibilitatea de a plăti cu cardul.
Nu respectă nici regulile firmei
„Un adevărat chin să colaborezi și cu angajații de la Fan Curier. Dacă obișnuiești să faci des comenzi online, fiind mânat de reduceri, oferte și o gamă vastă de produse, livrarea, cel mai probabil, o să-ți scoată peri albi. După cum cred că știți, atunci când urmează să-ți fie livrat un colet, primești un link pe mail sau pe mesageria mobilă.
Acel link promite că este în avantajul clienților și că îți poți alege data de livrare, amânare pe o altă dată în decurs de 5 zile lucrătoare sau chiar anulare a coletului dacă nu ți-l mai dorești. Ei bine, acest link este egal cu zero pentru curierii care se încăpățânează să te sune fix când au chef, fără să țină cont de regulile firmei, nu mai zic de preferințele clientului.
La momentul plății, am aflat că nici nu merge să achit cu cardul, valoarea comenzii fiind una de peste 600 de lei.
Dacă îndrăznești să le spui că în calitate de client ai dreptul la serviciile pe care tot compania ți le oferă și pentru care plătești, ți se va răspunde că nu au timp sau că îți vor da coletul retur.
Tu, cel care dai banii pe livrare, trebuie să fii la ordinele curierilor, să stai 12 ore pe zi, la poartă, așteptând coletul, în ce zi și la ce oră vor ei. Frumos, profesionist și respectabil, ce să mai zici…!
E din ce în ce mai greu să dai peste oameni care chiar își respectă atribuțiile job-ului pe care îl au. Nepăsarea, lenea și lipsa de implicare sunt la ordinea zilei, curierii sunt doar unul dintre multele exemple”, ne-a transmis femeia.
4 Comentarii
Ion neacsu
Fan curier are exclusivitate in livrarea de carduri bancare? Sune foarte indolenți.
Anonim
banca la care ai cardul alege firma de curierat! pentru tine serviciul de livrare e gratuit daca detin o informatie eronata imi prezint scuze anticipat
Aadi
Curierii de la Fan mai au tendinta sa declare ca n-ai fost gasit la adresa la finalul programului chiar daca cineva a fost acasa, nici macar apelul catre tine nu il fac…esti pus in situatia in care daca ai masina personala poti ridica coletul de la sediul din afara orasului….daca nu….faci alta comanda si speri sa vina cu alta firma…
Anonim
Clientul se crede stăpân pe curier !!”tu faci cum vreau eu nu cum vrei tu ,vi la ce ora vreau eu „în primul rand serviciile de de mesaje între intervaul orar ca să.l primiți plătește expeditorul dacă el nu plătește aceste servici nu este vina firmei de curierat eu zic sa va informați înainte de a publica informații eronate!!!