Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Piteşti, la sediul instituţiei din Piteşti, str. Calea Bucureşti, bloc U3, parter, organizează examen/concurs pentru ocuparea a două posturi vacante de execuție, personal contractual, după cum urmează:
– 1 post de muncitor necalificat treapta I – îngrijitor clădiri din cadrul Serviciului Exploatare Parcări – Compartimentul Administrare Toalete Publice și Parc Lunca Argeșului;
– 1 post de îngrijitor – îngrijitor clădiri din cadrul Secției Întreținere Patrimoniu – Atelierul Întreținere Parcuri și Dezinsecție, Dezinfecție și Deratizare.
CONDIŢII GENERALE (art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare):
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale:
1. Pentru postul de muncitor necalificat treapta I – îngrijitor clădiri:
a) studii generale sau medii;
b) vechime în muncă – minimum 5 ani.
2. Pentru postul de îngrijitor – îngrijitor clădiri:
a) studii generale sau medii;
b) vechime în muncă – minimum 5 ani.
DOSARUL DE CONCURS (art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare)
trebuie să cuprindă următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.
Notă 1: Actele prevăzute la punctele b), c) şi d) vor fi prezentate şi în original, în vederea verificării conformităţilor copiilor cu acestea.
Notă 2: Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
Notă 3: Candidaţii declarați admiși la selecția dosarelor, care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale, au obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– Termenul limită de depunere a dosarelor: 26.04.2022 ora 15:00;
– Proba scrisă: 10.05.2022 ora 10:00;
– Proba interviu: 12.05.2022 ora 14:00.
BIBLIOGRAFIA pentru cele două posturi vacante:
– O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ – Art. 368 – Principii aplicabile conduitei profesionale a funcționarilor publici și personalului contractual din administrația publică;
– H.C.L. nr. 219/30.06.2021 privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Serviciului Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitești, modificată și completată prin H.C.L. nr. 282/26.08.2021.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei, de la Biroul Resurse Umane sau la tel. 0248/210.380, interior 136.