Primăria Municipiului Piteşti organizează, în data de 03.05.2022, ora 1000, la sediul său din strada Victoriei nr. 24, concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției publice de execuție vacantă, cu durata normală a timpului de muncă, de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Direcției Servicii Publice, Achiziții-Serviciul Coordonare Asociații de Proprietari.
Condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoanele care participă la concurs sunt:
Studii unuversitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în ramura de științe economice, domeniul de licență contabilitate;
– vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minim 5 ani;
– competențe de utilizare a calculatorului, nivel bază, dovedite cu documente din care să rezulte deținerea de cunoștințe în domeniul IT;
Condițiile generale pentru participarea la concurs sunt cele prevăzute de art.465 alin. (1) din Codul Administrativ, cu excepția condiției de evaluare psihologică prevăzută la lit. „e”.
Probele de concurs se vor desfășura la sediul Primăriei Municipiului Pitești din str. Victoriei nr. 24, după cum urmează:
– proba scrisă – 03.05.2022, ora 1000;
– interviul – în maxim 5 zile lucrătoare de la data probei scrise.
Bibliografia, tematica, actele necesare pentru participarea la concurs și atribuțiile stabilite în fișa postului precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se pot obține de pe site-ul instituției: www.primariapitesti.ro la secțiunea Anunțuri sau de la Primăria Municipiului Piteşti, str. Victoriei nr. 24, intrarea „D” Compartimentul Relații Publice.
Persoana de contact: David Alina, consilier în cadrul Biroului Management Resurse Umane; Telefon: 0372481819, fax: 0248212166; e-mail: primaria@primariapitesti.ro. Perioada de depunere a dosarelor de înscriere la concurs este 31.03.2022-19.04.2022.