Cum scriam ieri, orașul nostru se civilizează. Greu și uneori cu mari eforturi de energie. Și de nervi. Stimulat de politic, evident.
Nu o dată, în buricul târgului, dăm în gropi. Cu mașina, facem slalom printre capacele de canal. Motiv pentru care primăria, după declanșarea modernizării bulevardului I.C. Brătianu, continuă cu o campanie de înlocuire și aducere la cotă a căminelor de vizitare. Deocamdată pe Calea Bascovului, a Câmpulungului și pe strada Smeurei.
Zilele trecute, primarul Cristian Gentea s-a arătat dezamăgit de cum a fost reabilitat bulevardul care poartă numele marelui om politic. Atât de dezamăgit încât a scris că lucrarea nu va fi plătită decât după ce se vor face corecturile necesare de către firma constructoare. Firmă pe care am contactat-o și noi – cum vom proceda și cu cea care repară pasajul de la Magnolia – pentru a-i informa pe cititorii noștri asupra adevărului.
Ce aflăm? Ne spune cel care a supravegheat lucrările: „Toate străzile asfaltate de noi, atât pe bulevardul Brătianu, cât și-n Trivale, s-au făcut după un proiect care azi nu mai ține cont de realitate. Deși am atras atenția asupra acestui fapt celor de la Tehnic, noi am fost obligați să respectăm DALI-ul. Adică, documentația privind avizarea lucrărilor de intervenții. Ca să iasă o lucrare de calitate, sunt necesare două straturi de asfalt, primul de egalizare și al doilea necesar rulării pe el încât să ai impresia, cum se spune, că „e oglindă”. Am fost însă uneori nevoiți să raşchetăm asfaltul până am dat de piatră, ceea ce înseamnă că, în noua situație, la asfaltare, se „înghite” mai mult material, uneori chiar dublu. Și am procedat ca atare, dar și așa au mai rămas niște „onduleuri” asupra cărora intervenim să le corectăm.
Cât despre marcaje, asupra cărora dv. atrăgeați atenția, în ziar, că se amână executarea lor și că astfel se pune în pericol viața oamenilor, și aici trebuie lăsat să se întărească mixtura asfaltică. Altminteri, vopseaua se deteriorează. Nu noi am făcut marcajele, dar acestea sunt datele tehnice care trebuiau respectate. Oricum, după cum ați văzut, s-a revenit și asupra lor” – ne-a spus dl. Marin Meculescu, directorul general de la Comesad Drumuri.
Acestea fiind spuse, concluzionăm noi că, din nou, primarul pesedist se află la mijloc, între cei doi viceprimari care au altă culoare politică. Și care, credem, au semnalat problema. Dar, remarcăm noi, dacă nu greșim, așa este bine, asta e democrația. Din care ar trebui să iasă în câștig cetățeanul. Va ieși? Vom vedea, când și cum se vor finaliza lucrările de modernizare. Să sperăm că nu la „Paștele Cailor”, cum pare să se întâmple cu pasajul de la Magnolia.
2 Comentarii
Anonim
Domnule primar am facut nenumartate daune masinii mele care orice lucru ma coata destul de mult si mereu mi am pus întrebarea. De ce lucrați numai cu oameni incompetenți la canale? Chiar asa ne batem joc de orice strada. Daca as fi in locul dumneavoastră mi as lua masina si as merge pein tot orașul sa vedeți ca se rupe masina in canale. Pe langa faptul ca asflatul este tornat numai in valuri care ala se mai accepta totusi e România gasiti frate o soluție pntru canale. Voi nu vedeți ca asfaltul se strica de la canale ca le ati pus mai jos sau mai sus fata de nivelul drumului cum e posibil asa ceva?
Flori
Domnule primar am facut nenumartate daune masinii mele care orice lucru ma coata destul de mult si mereu mi am pus întrebarea. De ce lucrați numai cu oameni incompetenți la canale? Chiar asa ne batem joc de orice strada. Daca as fi in locul dumneavoastră mi as lua masina si as merge pein tot orașul sa vedeți ca se rupe masina in canale. Pe langa faptul ca asflatul este tornat numai in valuri care ala se mai accepta totusi e România gasiti frate o soluție pntru canale. Voi nu vedeți ca asfaltul se strica de la canale ca le ati pus mai jos sau mai sus fata de nivelul drumului cum e posibil asa ceva?