Dacă ai ajuns la realizarea de conținut într-un mod cu totul întâmplător, sperând și rugându-te ca acesta să se claseze în cele din urmă.
Este probabil timpul să te angajezi în realizarea unei strategii de conținut SEO mai eficientă. Pentru a face acest lucru este nevoie de câteva lucruri, printre care se numără definirea obiectivelor, identificarea publicului țintă, crearea unui calendar editorial, respectiv analiza și reevaluarea site-ului.
Definește-ți obiectivele!
Este nevoie, înainte de toate, de determinarea obiectivelor pe care le are site-ul. Îți dorești să vinzi sau vrei doar ca utilizatorii să îți acceseze site-ul pentru a obține cât mai multe vizualizări? Obiectivele pe care le ai vor determina tipul de conținut pe care ar trebui să te concentrezi pentru optimizare SEO. De exemplu, dacă vrei să generezi vânzare de produse, obiectivul principal ar trebui să fie realizarea unor pagini cu produse atractive, iar paginile să fie optimizate atât pentru căutare, cât și pentru conversii. Obiectivul secundar ar putea fi postarea de conținut util care să ilustreze când și cum pot fi utilizate produsele.
Ia in considerare publicul țintă!
Cunoaște-ți publicul! Sondajele și software-ul de analiză te pot ajuta să obții o imagine mai bună despre posibilii tăi clienți. ia în considerare persoanele de marketing sau tipul de persoană care ar putea fi clientul tău, apoi gândește-te la tipul de conținut pe care l-ar căuta aceste persoane. De exemplu, dacă afacerea ta vizează adolescenții, este recomandat să te concentrezi pe actualizări frecvente cu mai puțin text și mai multe imagini și videoclipuri. De asemenea, asigură-te că site-ul este optimizat pentru utilizarea dispozitivelor mobile.
Creează un calendar editorial!
Odată ce ai o idee despre cine ar vizita site-ul și de ce, poți începe să realizezi un calendar editorial. Un calendar editorial este un program care dictează când vei publica conținut nou și ce tip de conținut va fi. Acest lucru te va ajuta să respecți un program regulat (este deosebit de important să creezi conținut nou în mod regulat dacă ai un blog). Pentru crearea și aderarea la un calendar editorial: utilizează Outlook sau Google Calendar, ia în considerare crearea de caracteristici continue, acordă mai mult timp când e vorba de tipuri de conținut mai complicate și nu planifica prea mult în avans.
Analizează și reevaluează!
În cele din urmă, rămâi la curent cu analiza site-ului. Analizează periodic conținutul SEO pentru a vedea ce funcționează și ce nu. Măsurile bune de succes și implicare includ vizualizări de pagini, linkuri, comentarii (la postări de blog și alte tipuri de conținut), distribuiri pe rețele sociale (aprecieri pe Facebook, tweet-uri etc.) și rate de conversie.