Uzina Dacia din Mioveni se va opri din nou pe 5 și 8 martie după ce a avut deja cinci zile de pauză în februarie. Criza de semiconductori stopează, de astăzi, și uzina Ford din Craiova.
Criza de semiconductori din industria auto devine tot mai acerbă, iar oficialii Automobile Dacia și ai grupului Renault se așteaptă ca în următoarele luni situația să fie tot mai greu de gestionat. Conform estimărilor, vârful acestui deficit de componente electronice ar putea fi în al doilea trimestru. Prin urmare, dacă de la începutul acestui an uzina Automobile Dacia din Mioveni a fost nevoită să oprească producția pentru cinci zile, luna martie nu se anunță deloc mai ușoară. Chiar mai grav „cea mai recentă estimare a grupului Renault, la nivel global, luând în calcul o recuperare a producției în al doilea semestru, evaluează un risc de aproximativ 100.000 de vehicule pentru anul în curs”.
„În România, la Mioveni, în luna martie, activitatea de la Uzina Vehicule va fi întreruptă în zilele de 5 și 8 martie, iar La Uzina Mecanica și Șasiuri, parțial, în aceleași zile”, a menționat direcția de comunicare Dacia pentru Economica.net.
La începutul lunii februarie uzina Automobile Dacia din Mioveni a întrerupt temporar producția. În anunțuri succesive, reprezentanții producătorului român din grupul Renault au menționat că în zilele de 1, 5, 8, 12 și 15 februarie „activitatea de la Uzina Vehicule va fi întreruptă”.
(Sursa: Economica.net)