Odată cu lansarea celei de-a treia generaţii a modelelor Logan, Sandero şi Sandero Stepway, Dacia a trecut prin cea mai mare transformare de la relansarea sa de către Renault, iar miza nu a reprezentat-o doar platforma, ci şi designul, pentru a se completa pe piaţă cu brandul francez.
Dacia trebuie să fie un brand competitiv, simplu, dar modern şi care să vină cu un design îndrăzneţ pe o piaţă auto în continuă transformare, consideră Erde Tungaa, lead exterior designer în cadrul Groupe Renault, într-un interviu pe care l-a acordat ZF.ro. Erde Tungaa, de origine din Mongolia, este cel care a proiectat prima şi a doua generaţie a SUV-ului Duster, ambele cu volume foarte mari înregistrate la nivel european. El s-a format ca designer în epoca lui Patrick Le Quement, fostul designer al Grupului Renault, are studii în istorie şi psihologie şi vorbeşte cinci limbi străine.
„Am lucrat pentru brandul Dacia încă de la prima generaţie a lui Duster. Am lucrat şi la modele Renault, însă îmi place ideea din spatele mărcii Dacia. Este una foarte cool, este ceea ce ar trebui să fie o maşină pentru oameni. Eu am apărat această idee“, a declarat Erde Tungaa cu ocazia prezentării statice la Paris a noilor Logan, Sandero şi Sandero Stepway.
Un Comentariu
Aloe Vera
Cum noi avem cu caru’ peste tot … cinste, mongolezului !