Începând cu ziua de 15 iunie, Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (OCPI) Argeş a reşuat activitatea de relaţii cu publicul. Persoanele fizice şi juridice autorizate să execute lucrări de specialitate, notarii publici şi celelate categorii de persoane care au acces, pe bază de user şi parolă, la sistemele informatice ale Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (ANCPI) vor continua să utilizeze aceste servicii on-line.
Astfel, ghişeele din cadrul OCPI vor prelua acte de luni până joi între orele 8.30 şi 14, respectiv vineri de la ora 8.30 până la ora 13.
Eliberările de documente se fac în intervalul luni – joi între orele 8.30 – 16, respectiv vineri de la 8.30 la 13.30.
Totodată, conducerea OCPI Argeş va programa audienţele începând cu data de 15 iunie şi le va susţine în regim normal începând de luni, 22 iunie. Sesizările, petiţiile şi memoriile vor putea fi transmise, în continuare, prin corespondenţă, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poşta.