Avându-se în vedere actualul context epidemiologic, Biroul de Informare şi Relaţii Publice al Curţii de Apel Piteşti informează că la compartimentul Arhivă-Registratură a fost implementat sistemul de programare online. Potrivit judecătorului Ion Rebeca, purtător de cuvânt al acestei instanţe, începând de azi, arhiva şi registratura vor funcţiona prin programare online, sens în care va fi disponibilă pagina de internet: http://213.177.22.10:8888.
Pe interfaţa externă a aplicaţiei vor exista patru secţiuni disponibile pentru Secţia I Civilă şi Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal astfel: 1. arhivă civilă:la acest ghişeu se pot depune, pentru Secţia I Civilă şi Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal, cereri de chemare în judecată, înscrisuri la dosarele aflate pe rol, cereri de legalizare a hotărârilor judecătoreşti, cereri de eliberare a certificatelor de grefă. Totodată, se pot solicita informaţii din sistemul ECRIS fără consultarea fizică a dosarului; 2. arhivă civilă – consultare dosar: folosind acest ghişeu vă puteţi programa pentru consultarea unui dosar din Secţia I Civilă şi Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal. Durata maximă de consultare a dosarului este de 30 minute; 3. arhivă penală: la acest ghişeu se pot depune, pentru Secţia Penală şi pentru cauze cu minori şi de familie, cereri, înscrisuri la dosarele aflate pe rol, cereri de legalizare a hotărârilor judecătoreşti, cereri de eliberare a certificatelor de grefă. Totodată, se pot solicita informaţii din sistemul ECRIS fără consultarea fizică a dosarului; 4. arhivă penală – consultare dosar: folosind acest ghişeu vă puteţi programa pentru consultarea unui dosar din Secţia Penală şi pentru cauze cu minori şi de familie. Durata maximă de consultare a dosarului este de 30 minute.
Conform Hotărârii Secţiei pentru Judecători a CSM nr. 734/2020, în perioada 15 mai – 31 august 2020, compartimentele instanţelor lucrează cu publicul în baza unei programări online sau telefonice, prezentarea la compartimente fără programare fiind permisă doar cu titlu excepţional. Programul de lucru cu publicul va fi între orele 9-12 pentru programările online, iar în intervalul 12-13 pentru persoanele fără programare online. În situaţia în care nu există programări online sau acestea sunt limitate, în intervalul respectiv orar (9-12) vor avea acces şi persoanele fără programare (cu caracter excepţional).
„Totodată reiterăm rugămintea participanţilor la actul de justiţie: * de a transmite în continuare, documente/ cereri pe e-mail sau fax şi de a consulta dosarele cu ajutorul aplicaţiei Info Dosar:http://www.curteadeapelpitesti.ro/ Dosare_ecris.aspx, utilizând parola de acces (primită la înregistrarea dosarului); * de a utiliza aplicaţia Şedinţe online pentru a obţine informaţii cu privire la desfăşurarea şedinţelor de judecată; * de a urmări listele de şedinţă afişate pe portalul Curţii de Apel Piteşti (organizarea şedinţelor de judecată pe ore)”, ne-a transmis magistratul Ion Rebeca.
2 Comentarii
Anonim
Buna seara
Am un dosar pe rol, pe 10 febr am avut proces, pana azi 23.02.2021 nu s-a publicat, redactat in dosar incheierea de sedinta din 10 febr. De ce?
Anonim
Toti corupti ,oameni de rand cred in voi investesc timp si bani si voi nici macar nu studiati dosarul eu nu am cuvinte sa ma exprim