Iniţiativa Grupului CEZ în România şi a festivalului Neversea de a promova energia verde în rândul tinerei generaţii, printr-un experiment unic la nivel modial – primul DJ care a mixat de pe o turbină eoliană, la 100 metri înălţime – a fost premiată internaţional, în cadrul Event Production Awards 2020, cu premiul „Brand Activation of the Year”.
Distincţia a fost acordată în cadrul galei de decernare a premiilor Event Production Awards (EPAs), ediţia a a IX-a. Aceasta avut loc joi seara, în Londra, în cadrul acestui eveniment fiind recunoscute echipele şi personalităţile care sunt implicate în desfăşurarea celor mai mari evenimente outdoor şi live. Campania „The Green Power of NEVERSEA” a primit premiul cel mare, dintre cele opt campanii finaliste la categoria „Brand Activation of the Year”.
„Parteneriatul cu Neversea este o sursă continuă de inspiraţie pentru noi în provocarea de a aduce energia verde mai aproape de generaţia tânără. Ne-am propus şi am reuşit să atragem atenţia publicului Neversea, un public reprezentativ pentru «generaţia verde», şi iată, am reuşit. Recunoaşterea internaţională a activării ne face foarte mândri şi bucuroşi!”, a declarat Ondrej Şafar, Country Manager CEZ România.
„Ne bucură extrem de mult acest premiu. Mulţumim echipei CEZ pentru încredere, sprijin şi curajul de a realiza această acţiune în premieră internaţională. Video-ul cu Alex Parker mixând la peste 100 m înălţime, de pe o turbină eoliană, a făcut înconjurul lumii, marcând astfel debutul demersurilor noastre pentru a transforma NEVERSEA într-un festival alimentat cu energie verde în următorii doi ani”, a declarat Bogdan Rădulescu, Head of Partnerships&News Business Neversea.
Momentul unic la nivel mondial a avut loc anul trecut, în luna mai, în Parcul Eolian CEZ, cel mai mare parc eolian de pe uscat din Europa, şi a marcat atât colaborarea cu festivalul Neversea, cât şi începutul unui parteneriat „verde” între festival şi Grupul CEZ. Parcul eolian este situat în regiunea Dobrogea, la mai puţin de 50 de kilometri faţă de plajă unde se desfăşoară anual Neversea, cel mai mare festival de la malul mării.
Experimentul care a dus muzică la înălţimea unui parc eolian, reuşind astfel să creeze o asociere inedită intre muzică electronică şi energia verde, a fost filmat şi poate fi urmărit aici. Acesta a fost implementat de Grupul CEZ în România în parteneriat cu festivalul Neversea, iar comunicarea campaniei „The Green Power of NEVERSEA” a fost realizată de Rogalski Damaschin Public Relations, agenţia care deţine contul activităţilor de comunicare ale Grupului CEZ în România.
În cadrul ediţiei Neversea 2019, zona CEZ a fost prima zonă 100% verde din cadrul festivalului. Aceasta a fost în totalitate alimentată cu energie regenerabilă şi a adoptat măsuri pentru a preveni, reduce şi compensa orice efect advers asupra mediului.
Anul acesta, Grupul CEZ în România va fi pentru al treilea an consecutiv partener al festivalului Neversea, iar prin această colaborare îşi propune să crească gradul de conştientizare în rândul generaţiilor actuale şi viitoare asupra importanţei utilizării surselor alternative de producere a energiei electrice.
Direcţia Comunicare şi Marketing CEZ România