Vasile Mihăilescu: „Care turism în România?”
Ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Daniel Cadariu, a anunțat un nou program de promovare turistică. Acesta va costa în total 1,5 milioane de euro. Banii se vor duce la o agenție de publicitate, la influenceri, media online și televiziunile din Germania și Marea Britanie. O treime din sumă, respectiv 409.000 euro, vor fi folosiți doar pentru dezvoltarea unui site de promovare.
„Se dau bani pentru a promova turismul din România, așadar. Dar întreb: Care turism? Cel de la mare cu prețuri și conduită a angajaților de care fuge toată lumea? Cel de la munte unde sunt drumurile proaste? Cel balnear în care stațiunile sunt praf și pulbere? Zone tradiționale în care te mănâncă urșii? Turismul – o resursă importantă pentru noi – e o bătaie de joc în România! Să nu uităm că s-au mai cheltuit și 900.000 de euro pe o frunză în timpul mandatului Elenei Udrea la șefia Ministerului Turismuluiîn 2010, deși mai multe publicații au spus că brandul putea fi achiziționat doar cu 250 de euro! Bani aruncați pe fereastră!”, spune Vasile Mihăilescu, fost consilier județean.