# Se întâmplă pe traseul Curtea de Argeş – Videle
În decembrie 2017, mii de argeşeni erau înşiraţi de-a lungul căii ferate spre Curtea de Argeş pentru a-şi lua rămas bun de la Regele Mihai I care era condus pe ultimul drum în Oraşul Regal cu un tren special. Doi pasionaţi de trenuri afirmă că vagonul care l-a dus pe Regele Mihai pe ultimul drum la Curtea de Argeş ar fi folosit acum „să transporte navetiştii şi blatiştii nespălaţi (…) în tren pe Videle/Roşiori”.
Bloggerii au avansat ideea ca acel vagon să fie ataşat trenului regal şi să fie conservat după modelul din alte ţări. De cealaltă parte, CFR Călători SA precizează că pentru asigurarea „capacităţii de transport” foloseşte toate vagoanele disponibile. „Jurnal Feroviar” e o comunitate pe Facebook a pasionaţilor de trenuri şi din ea fac parte inclusiv angajaţi CFR.
„Accidental, colegul meu a fost prin gară şi a văzut vagonul (n. r. – mortuar) la un tren de navetişti”, povesteşte unul dintre administratori, care a ţinut să-şi păstreze anonimă identitatea.
Trenul la care fusese zărit vagonul circula pe ruta Bucureşti-Craiova pe partea cu Videle şi Roşiorii de Vede. Pe 16 decembrie 2017, MS Regele Mihai I mergea pentru totdeauna acasă la Curtea de Argeş. Vagonul pregătit special de CFR Călători pentru tristul eveniment a fost 50 53 84-83 005-3, care a şi fost vopsit atunci în schemă de culoare a trenului regal.
„Într-o societate sănătoasă mintal, acest vagon ar fi rămas ataşat ulterior permanent la trenul regal şi amenajat la interior conform importanţei sale istorice…”, spun administratorii paginii amintite.
3 Comentarii
Anonim
Tovarăsi, navetistii este oameni ai munci nu esplotatori ca regili ca nici el mort nu era frun curat
Adi
Stirea este bazata pe informatii false/minciuni. Vagonul este in proprietatea CFR Calatori si a fost pregatit special pentru evenimentul de inmormantare de anul trecut tocmai pentru a se putea transporta in siguranta sicriul. N-a fost niciodata vagonul respectiv conceput pentru trenul regal, ci pentru persoane cu dizabilitati sau pentru transport de biciclete (prin urmare spatiul mai mare cu mai putine locuri/scaune fixe). A fost doar o oportunitate pentru a facilita evenimentul.
Dar nu exista nicio obligatie sa ramana de bibelou acel vagon pe trenul regal scos de la gard o data pe an. Vagonul acela si inainte era folosit zilnic pe trenurile de calatori, prin urmare si acum, mai ales avand in vedere criza mare de vagoane in timp ce statul intretine de 2 ani de zile si plimbarile nelimitate a 500.000 de studenti, plimbari gratuite decontate de la bugetul statului, in care intra si contributiile presupusilor blatisti.
Anonim
„VAGONUL MORTUAR REGAL transportă azi BLATIŞTI şi NESPĂLAŢI!”
Ar fi fost mai interesant să faceți ceva cercetări prin care să aflați cine se face vinovat că românii au ajuns nespălați și blatiști.