Compania de Drumuri a semnat ieri contractul pentru proiectarea şi execuţia ultimului lot al drumului expres Craiova – Piteşti, a anunţat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, pe pagina sa de Facebook. Semnarea contractului a fost posibilă pentru că nu s-au depus contestaţii.
Constructorul UMB, care lucrează şi pe loturile 2 şi 3, are la dispoziţie 36 de luni, din care 12 pentru proiectare, pentru realizarea secţiunii Coloneşti – Piteşti cu o lungime de 32 kilometri. Mobilizarea celui mai puternic drumar din România este excelentă pe cele două loturi cu o lungime totală de 72 kilometri; prin urmare ritmul de lucru pe şantier ar trebui să fie similar şi pe lotul 4, consideră ministrul Drulă.
14 pasaje şi 16 poduri
„Am participat la sediul CNAIR la semnarea contractului dintre Compania de drumuri și câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția lotului 4, grupul de firme UMB. Același antreprenor lucrează excelent pe tronsoanele 2 și 3 ale drumului expres și mă aștept ca ritmul să fie similar și pe acest segment din DX12.
Câteva date despre acest sector: va cuprinde 30 de structuri cu lungimea totală de 1.680 metri (14 pasaje și 16 poduri); acestora li se adaugă 28 de podețe; va avea două noduri rutiere: la Podul Broșteni (pentru legătura cu DN 65A și DN 65), respectiv la Catanele (pentru legătura cu A1); este prevăzută o bază de întreținere și deszăpezire la Oarja; vor exista două spații de parcare/servicii, amplasate de-o parte și de alta a drumului”, a precizat ministrul Drulă.