# Serviciul de Relaţii Clienţi are nevoie de îmbunătăţiri majore şi la operatorul de telecomunicaţii Orange.
În urma unei discuţii telefonice prin care am acceptat o nouă ofertă, consultantul a promis un „abonament avantajos” de 13 euro. Problema e că, deşi acasă am primit contractul tipărit conform discuţiei, în contul de client figurez cu un abonament de… 15 Euro. Asta după o întreagă brambureală în care am fost contactat pentru beneficii noi şi, cunoscând, strategia, l-am tras de limbă pe respectivul consultant ca să-mi confirme că prin acceptarea ofertei contractul se prelungeşte automat.
Cum unii clienţi nu cunosc toate dedesubturile, cred că este utilă o asemenea informaţie. Aşadar, dacă aţi purtat recent conversaţii cu angajaţi Orange (dar e valabil până la urmă în cazul tuturor operatorilor) şi v-aţi dat acordul pentru „ceva”, ar fi bine să şi verificaţi dacă acel „ceva” e conform aşteptărilor dumneavoastră. Altfel, e posibil să plătiţi mai mult şi să nu ştiţi de ce.