Ultimele două decenii au adus o mică revoluție în privința modului în care cazinourile online își promovează serviciile. Concurența în domeniu a devenit tot mai acerbă, în condițiile în care pe piață și-au făcut apariția nume noi. Lupta pentru atragerea clienților și fidelizarea lor a devenit astfel tot mai puternică.
În anii 2000, când cazinourile online au început să fie tot mai multe, principala metodă prin care acestea încercau să atragă clienți noi erau bonusurile de bun venit. La cele mai multe cazinouri online, clienții beneficiau de dublarea primei depuneri.
Existau însă și cazinouri care ofereau un bonus de doar 50% din suma depusă. În plus, sumele erau incomparabil mai mici decât cele oferite de cazinourile online în zilele noastre. De multe ori, suma maximă pe care un utilizator o putea încasa bonus la prima depunere era chiar și de 10-15 ori mai mică decât cea din zilele noastre.
Evoluție după 2010
După 2010, lucrurile au început să se schimbe. Marketingul a evoluat mai mult în această perioadă, iar avansarea mijloacelor de comunicare digitale a îmbunătățit lucrurile. Companiile și-au dat seama că aceasta este soluția și au conceput tot mai multe campanii pentru a-i atrage pe utilizatori.
În această perioadă au apărut programele de loialitate, promoțiile personalizate și campaniile pe rețelele de socializare. Toate acestea au fost gândite pentru a atrage cât mai mulți clienți noi și pentru a-i fideliza pe cei existenți. Iar lucrurile au fost primite cu bucurie de clienți, care s-au bucurat de promoții tot mai interesante. Tot în această perioadă au început să fie oferite și rotirile gratuite și bonusurile fără depunere. Ce-i drept, nu la fel de des ca în prezent.
În ultimii ani însă, a devenit ceva obișnuit ca operatorii online să le ofere clienților rotiri gratuite și bonusuri fără depunere. Companiile și-au dat seama că aceste două campanii promoționale sunt pe placul clienților și încearcă să le ofere cât mai des. De pe site-urile de specialitate putem afla că una dintre cele mai apreciate campanii de acest gen este bonus fara depunere Superbet. Această companie investește masiv în promovare, iar clienții apreciază faptul că pot încerca mai multe produse din ofertă fără să depună.
Tot în ultimii ani, cazinourile online și-au făcut aplicații pentru dispozitivele mobile. Din dorința de a muta distracția acolo, ele au început să ofere bonusuri exclusiv pentru cei care își descărcau aplicațiile sau cei care încercau jocurile pe mobil.
Campaniile promoționale sunt mult mai diversificate
În același timp, în ultima perioadă am putut asista și la o diversificare a promoțiilor. Au fost introduse elemente de gamificare în campaniile promoționale, în așa fel încât totul să fie cât mai interesant și mai distractiv. Unul dintre cele mai interesante este „Roata norocoasă”, un concept pe care l-am putut vedea la multe cazinouri online din țara noastră. Având la bază conceptul emisiunii Roata Norocului, presupune o învârtire a roții, iar jucătorul primea aleatoriu o recompensă.
O altă campanie interesantă este cea în care utilizatorul deblochează anumite recompense după ce îndeplinește anumite misiuni. Campaniile de acest gen cresc gradul de interacțiune, astfel că sunt pe placul clienților. Iar calendarul zilnic, organizat cu ocazia unor sărbători precum Paște ori Crăciun, este și el pe placul utilizatorilor din țara noastră, motiv pentru care îl vedem în oferta a numeroase cazinouri legale. Iar companiile nu vor să se oprească aici și concep noi promoții prin care să fidelizeze clienții și să atragă unii noi.
Jocurile de noroc cu mize reale se adresează în exclusivitate persoanelor care au împlinit vârsta de 18 ani. Fii responsabil!