# Primăria Piteşti a început demararea unui proiect cu fonduri europene pentru simplificarea procedurilor administrative. Aprpape 4 milioane de lei se vor cheltui până în ianuarie 2021 pentru dezvoltarea unui modul de bugetare participatvă şi pentru dezvoltarea unei soluţii informatice care să reducă birocraţia printr-un portal de servicii adresate cetăţenilor, astfel încăt să nu mai fie nevoie de prezenţa fizică la sediul primăriei a celor interesaţi.
Prin portalul de e-servicii se vor putea desfăşura următoarele categorii de activităţi: obţinere Certificat de Nomenclatură stradală şi adresă; autorizaţii transport greu; autorizaţie taxi; viza anuală taximetrie; cazier profesional taxi; sesizări online – harta incidentelor; autorizaţie privind desfăşurarea activităţilor comerciale; cerere ocupare domeniu public; înştiinţarea începerii şi terminării lucrărilor de construire sau desfiinţare; înștiinarea terminării lucrărilor de construire/desființare; avizarea autorizaţiei de spargere şi intervenţie pe domeniul public. Vor fi implementate şi noi elemente de identificare şi securizare a actelor emise.