Related Articles

5 Comentarii

  1. 1

    Puiu

    Regret ce vi s-a întâmplat dar nu sunt surprins. Cu toată dragostea ,meritaţi această lecţie! .Tinereţea v-a făcut să percepeţi altfel lucrurile nemţeşti. Se mai înşală omul. Cine a lăudat Lisa Draxlmaier? Cine scria în 24 octombrie 2016″ că mitul potrivit căruia nemţii sunt pesrsoane dificile este spulberat”? La vremea aceea am tăcut, dar mi-am zis după ce am terminat de citit articolele, care mă uluise cât de omenoşi şi civilizaţi sunt nemţii: e tânăr nu-şi dă seama! Pentru mine ştiţi cum e? Decât la masă cu un neamţ la icre negre şi wisiky, mai bine cu un român la un colţ de masă cu o ceapă spartă şi o ţuică. Numai că şi românii s-au schimbat mult, şi prieteniile au început să se destrame. Cred că v-aţi lecuit” de import de seriozitate nemţească”!? Cu stimă,,

    Reply
  2. 2

    George Olteanu

    Domnule Puiu, acum chiar că m-am lecuit! 🙂

    Reply
  3. 3

    Nelu ilie

    Mitul german este nutreț pentru creduli si neinformați.

    Reply
  4. 4

    joenegut

    Nu mă mir că sunt probleme cu telefonia celulară. Angajaţii de la aceste firme nu au pregătirea necesară ca să rezolve toate problemele clienţilor. Nu se întâmplă numai la Telekom, ci şi la celelalte!
    Dar mă surprinde atacul la Lidl. De când a apărut cumpăr de acolo alimente de calitate la preţ scăzut. Iar faptul că unii nu apreciază berea Perlenbacher e treaba lor, este berea germană bună cea mai ieftină. Prea seamănă a anti-reclamă.

    Reply
  5. 5

    Mihai

    Eu le-am trimis celor de la Telekom, prin mail, o întrebare și am primit răspuns (care de fapt începe cu „nu va putem oferi un termen cu privire la implementarea tehnologiei …”) abia după 3 săptămâni.

    Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site deţinut de SC Argeşul Liber S.A. Copyright © 2024

error: Content is protected !!