Primăria Pitești oferă posibilitatea, atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice, ca actele administrative fiscale (Decizii de impunere etc), emise de Direcția Impozite și Taxe Locale, să fie comunicate prin e-mail sau pe platforma de contact, disponibilă la adresa www.primariapitesti.ro, secțiunea “Impozite și Taxe Locale“. Piteștenii pot opta pentru unul din mijloacele de comunicare menționate, pe baza unei cereri, adresate Direcției, cerere care se depune în scris, o singură dată. Cererile se pot depune:
1. la compartimentele de specialitate:
Persoane fizice
• Centrul de încasări de pe bulevardul Republicii nr. 81, bl. G1;
• Centrul de încasări de pe bulevardul Republicii, bl. 214, parter (zona Gară Sud);
• Centrul de încasări de pe bulevardul 1 Decembrie 1918, bl. M5a, parter (zona piaţă Găvana II-III);
• Centrul de încasări de pe strada Bradului (lângă Şcoala Nr. 12, Trivale);
Persoane juridice
• Centrul de încasări de pe bulevardul Republicii nr. 81, bl. G1;
2. prin mijloace electronice:
a) fax, la numărul 0248.21.21.66;
b) poștă electronică, la adresele: primaria@primariapitesti.ro, scipf@primariapitesti.ro (în cazul persoanelor fizice) și scipj@primariapitesti.ro (în cazul persoanelor juridice);
3. prin servicii poștale.