În urmă cu două zile, la Agenţia CEC nr. 5 din Piteşti, mai precis în zona complexului „Albina” din Găvana, un cetăţean (pensionar) din municipiu, însoţit de un apropiat, a simţit pe pielea lui ce înseamnă să fie tratat neprofesionist de angajaţii băncii respective. Intenţionând să-şi ridice nişte bani pentru un titlu de stat, în loc să-şi rezolve rapid problema a fost „încurcat” de cei doi angajaţi ai respectivei instituţii. În primă fază, o operatoare a ţinut să-i precizeze că astfel de operaţiuni nu pot fi efectuate „momentan”, pentru că persoana care se ocupă de astfel de titluri de stat este plecată în concediu, iar domnul „coleg” nu face astfel de operaţiuni. După ce l-a sfătuit pe omul interesat de această operaţiune să apeleze la altă agenţie, operatoarea respectivă i-a mai spus (pe un ton ce parcă te îndemna să renunţi) că, oricum, pentru a fi efectuată plata pe loc, s-ar percepe comision dacă operaţiunea nu a fost anunţată măcar cu o zi înainte. Convins că respectivii angajaţi ai CEC încearcă să-l „paseze”, cetăţeanul a apelat la serviciile altei agenţii CEC din Găvana (lângă piaţă) şi a rezolvat problema fără niciun fel de incident. Angajaţii de la agenţia CEC nr. 7, după ce au verificat documentele, i-au plătit omului drepturile cuvenite fără nici cea mai mică problemă. Fără comision, fără anunţarea operaţiunii în prealabil şi fără „ifose” cum că n-ar avea cine să „opereze” acest titlu de stat.
Pentru imaginea acestei instituţii bancare, un astfel de comportament nu face cinste şi nu putem să nu ne întrebăm dacă astfel de indivizi au ce căuta să lucreze cu publicul într-o instituţie de rangul CEC Bank. Indiferent cât de serioşi şi de profesionişti ar fi ceilalţi colegi, astfel de neplăceri aduc un oarecare prejudiciu de imagine. Cunoscând faptul că CEC Bank – sucursala Piteşti este condusă de o echipă de profesionişti, care ţin la imaginea instituţiei, am luat legătura cu Ion Ivaşcu, directorul băncii, şi am cerut un punct de vedere. Diplomat, domnul Ivaşcu a ţinut să ne precizeze că e la Bucureşti, dar că incidentul semnalat va fi investigat. Totodată, ca orice manager care se respectă, dl. Ivaşcu a încercat, subtil, să dezamorseze situaţia, spunându-ne că esenţial e că respectivul cetăţean a plecat de la CEC cu problema rezolvată. De acord cu domnia sa, numai că, uneori, mai ales când vine vorba despre persoane de vârsta a treia, angajaţii CEC-ului ar trebui să dea dovadă de promptitudine, fără a mai pune oamenii pe drumuri. Ca să nu mai vorbim că s-au „livrat” informaţii eronate (în acest caz), vorbind aici despre perceperea unor comisioane.
Înţelegem că CEC Bank are numai în Argeş 36 de astfel de unităţi bancare, probabil deschise pentru a înlesni accesul la serviciile bancare, dar dacă ele există, ce-i drept, foarte rar, astfel de operatori, care mai mult încurcă decât să ajute, poate că ar trebui reconsiderată strategia. Suntem convinşi că acest incident nu va fi trecut cu vederea de către Ion Ivaşcu, directorul Sucursalei CEC Bank Argeş.
Un Comentariu
georgescu albert
Nu ati facut altceva decat sa instigati acest director necioplit impotriva angajatilor de la agentia de langa piata. Vor fi trasi la raspundere de acest director pentru faptul ca nu au perceput comision, conform politicii bancii. Are un caracter jalnic, doar cine nu a intrat cu el in contact, nu-l cunoaste ,,cat e de negru in cerul gurii precum…”
Cereti un punct de vedere oficial sa vedeti cine este penalizat sau doar mustrat, angajata din gavana 2 sau 3? Sunt sigur ca angajata care l-a ajutat pe batranul client.