Serviciul pentru Evidenţa Persoanelor, aflat în subordinea Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor Piteşti, funcţionează, de ieri, în noul sediu din Piteşti, str. Victoriei, nr. 42. Acesta dispune de şase ghişee moderne destinate primirii documentelor, un ghişeu pentru informaţii şi eliberări de documente şi o sală de aşteptare.
Pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, timpul de lucru cu publicul la ghişee pentru depunerea documentelor necesare eliberării actelor de identitate nu va avea pauze şi va fi următorul: luni, marţi, miercuri, ordele 8.30 – 14.30; joi, orele 8.30 – 17; vineri, orele 8.30 -12.30. De asemenea, în ideea eficientizării activităţii, a fost instalat sistemul cu bonuri de ordine.
Un Comentariu
Pitestean
Se aunta a fi o treaba buna,mai multi operatori,ordinator cu numere de ordine,incepem sa pasim in cadenta ordonata.Felicitari.