Un gigant care a pus stăpânire pe România, două noi locații în Argeș.
Lagardere Travel Retail pregătește investiții majore în România, alocând peste 11 milioane de euro pentru 2024, de cinci ori mai mult decât în anul precedent. Cu o prezență de aproape trei decenii în țară, se concentrează pe dezvoltarea zonelor de tranzit urban, cum ar fi aeroporturi, gări, spitale, galerii comerciale și centre de afaceri. Compania operează o rețea extinsă de 300 de magazine, sub 6 branduri diferite, acoperind diverse segmente precum News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, printre care se numără Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee și Pizza La Mia Stazione.
În 2023, extinderea rețelei de magazine Inmedio a fost motorul principal al creșterii companiei, cu adăugarea a 20 de noi locații. Anul trecut, Lagardere Travel Retail a înregistrat peste 40 de milioane de tranzacții în cele peste 300 de magazine.
Pentru anul curent, compania își propune să deschidă 35 de magazine noi, dintre care 15 vor fi sub brandul Inmedio. Primele trei au fost deja inaugurate în galeriile Kaufland din Zalău, Constanța și Vișeul de Sus, iar alte două sunt planificate pentru deschidere în Argeș.
„Parteneriatele cu antreprenorii și echipele lor au continuat să fie și anul trecut cel mai important motor de creștere pentru Lagardere Travel Retail. Astfel, prin eforturile lor cumulate, Inmedio a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere la nivel de rețea. Continuăm și anul acesta planurile accelerate de expansiune, în linie cu proiectele dezvoltate de partenerii noștri din real estate”, a precizat Costin Neacșu, Chief Operating Officer în cadrul Lagardere Travel Retail România, potrivit stiripesurse.ro.