# Imagini… nerecomandate cardiacilor (şefi, rude, prieteni)
La un pas de a-şi trage obloanele, supermarket-ul „Carrefour” din incinta complexului „Trivale Shopping Center” Piteşti oferă imagini… apocaliptice, înaintea închiderii întâmpinându-şi ultimii clienţi cu rafturi goale şi te miri ce ambalaje rătăcite printre galantare. Cum aprovizionarea a fost sistată, gama de produse alimentare şi nealimentare este, de la o zi la alta, tot mai sărăcăcioasă.
Pe aceeaşi temă: Se închide Carrefour din Trivale Shopping Center. Cine vine în loc?
O coajă de ou nu se mai găseşte la raft. Bruma de lactate şi brânzeturi rămasă în stoc se vinde (ca pâinea caldă) la jumătate de preţ. Sunt… secate poliţele cu apă şi băuturi răcoritoare. Bate vântul şi în zona conservelor. S-au împuţinat pungile cu zahăr, făină, paste, fasole boabe etc.
Cumpărătorii vânează reducerile. Au achitat cu 50% mai puţin oamenii care şi-au umplut sacoşele cu salam, cârnaţi, şuncă presată şi te miri ce alte mezeluri, caşcaval feliat, paste umplute cu brânză (italieneşti), smântână de gătit, lapte praf ş.a. Preţuri diminuate cu 25% au fost aplicate la unele mărci de biscuiţi, la berea ambalată în bidon de plastic, la toate sortimentele de îngheţată.
Funcţională a rămas doar o singură casă de marcat. Şi nu sunt puţine momentele în care cumpărătorii constată că una scrie pe eticheta de la raft şi alta – pe bonul fiscal. (Deh, boală… veche!) Casieriţele care scanează produsele din coşurile cu vârf şi încasează banii de la clienţi fac… training live. Adică, în timp ce-şi îndeplinesc sarcinile de serviciu şcolesc/antrenează două-trei copile care, în viitorul apropiat, le vor deveni colege de muncă. Se întâmplă asta pentru că, după închiderea „Carrefour”, angajaţii companiei îşi vor păstra job-urile. Mai mult, vor lucra în cele patru magazine cu profil alimentar ce vor fi deschise în locul supermarket-ului cu imagini apocaliptice.