Related Articles

Un Comentariu

  1. 1

    BunaDimineataPitesti

    Pe calea ferata in directia Bucuresti se face in jur de 90 minute (cel mai putin). 120 minute se face pe sensul spre Pitesti din cauza ca trenurile au grupe de Campulung si Targoviste, deci stationarile sunt mai mari, plus ca intre Chitila si Titu se circula cu 50 km/h 90% traseu, pe cand spre sensul spre Bucuresti se circula destul de fluid cu 100 km/h. Vorbim desigur de trenurile IR, multe din ele si cu oferta R, deci trenurile la Pitesti chiar au reatras un public calator destul de mare, pe langa gara modernizata care ofera facilitati mai bune. Ar mai trebui insa si legaturi directe permanente cu alte orase, nu doar cu Slatina, Craiova si Bucuresti
    Iar prin oras se circula cu 70-80 km/h de la Prundu la Bascov, mai putin cand se tranziteaza Gara Sud cu 15 km/h
    Deci de la o noua halta in zona Auchan/vama pana la gara din Bascov se pot scoate 25-30 minute (cu stationari de 1 minut), insa nu e fezabil, din simplul motiv ca mai mult incurca traficul feroviar actual, material rulant modern nu prea exista la dispozitie suficient iar nu in ultimul rand pitestenii clar nu vor da navala oricat s-a promova acest transport. Eu calatoresc foarte des cu trenurile CFR, deci am o imagine destul de clara despre cum ar avea viata o asemea idee.

    Vreti o sugestie adevarata? Sa se scoata din Pitesti restrictiile de viteza pentru trecerile de nivel cu calea ferata. E una prin zona Prundu (linia ferata taie strada Bananai), incetinesc trenurile la 15 km/h din cauza lipsei de bariere automate. Asa ca in loc sa se scoata 5-6 minute Pitesti – Golesti, se ajunge la 8-10 minute. Timpi care se aduna de ici de colo si cresc durata. Si de ce? Nu din cauza liniei invechite, ci din cauza indiferentei.

    Reply

Comentează şi tu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Site deţinut de SC Argeşul Liber S.A. Copyright © 2024

error: Content is protected !!