Advertisement
Consiliul Local Pitești a adoptat și un nou regulament privind transportul rutier de persoane prin curse regulate, curse speciale și în cont propriu. Astfel, noul document prevede că „pentru acordarea și/ sau prelungirea avizului de circulație se percepe tariful de 100 lei/vehicul/lună”.
De asemenea, se prevede că „la solicitarea operatorilor de transport pentru devierea traseului stabilit, pentru a accesa pe Calea București în vederea folosirii punctului de îmbarcare/debarcare călători de la Colegiul Armand Călinescu, tariful achitat pentru fiecare aviz în parte va fi de 100 lei/vehicul/lună; avizul pentru stația de pe Calea București se acordă doar microbuzelor”.
D.C.
Advertisement
3 Comentarii
Doina Manea
Baaaaaa…dupa ce ca este atita zarva cu Covitul acesta …cum naiba le mai cereti transportatorilor si bani??? Pe bune…pirmarul acesta de la Pitesti cu ce gindeste??/
Nu ajuta pitestenii cu nimic si nici pe cei care doresc sa munceasca in Pitesti…
A scos tot transportul catre periferii si catre localitatile limitrofe…
ce naiba nici acum nu se inteleg la bani…sau Ionica este pe ultima suta de incasare de bani…REVENITI-VA odata…si ajutati populatia nu buzunarele voastrer….
Anonim
Prioritatea nr.1 ar trebui sa fie bunastarea cetateanului si nu complicarea vietii lui prin tot felul de decizii asa zise organizatorice.
Transportul este unul dintre cele mai importante aspecte ale vietii economice si cotidiene.
Calea Bucuresti este domeniu public al orasului adica al tuturor cetatenilor.Orice decizie a autoritatilor(adica cei ce servesc celor ce le platesc salariile) trebuie sa tina cont de nevoile cetatenilor si nu doar de a arata bine…. dar a fi inutil.Anumite locuri sau drumuri sau rute de transport ar trebui sa fie tratate ca si un serviciu adus comunitatii si nu doar ca o masina de facut bani.
De aceea se numeste transport in comun pentru ca serveste comunitatii!!!!
Oricum transportatorii platesc o multime de taxe si impozite si ofera loc de munca la multi locuitori din Pitesti.
Notiunea de domeniu public trebuie inteleasa corect.Sunt atatea locuri domeniu public care nu sunt bagate in seama si nu sunt intretinute corespunzator pentru ca nu sunt de interes si nu aduc bani.
Haideti sa fim onesti si realisti.
Anonim
Fito fago es un zorro y si puede tiene un empleado unas semanas y si pones los precios más altos ha.y que queda t con otra gente y sale más barato y tiene que modernizar los autobuses que se pasa frío mejor quita rle la concesion