* Primăria a dat legea la 1 iulie, dar a uitat să o aplice…
În incinta „Târgului Săptămânal”, undeva în fundul curţii, a fost amenajat mult aşteptatul spaţiu destinat vehiculelor abandonate pe domeniul public din Piteşti.
Spunem mult aşteptat fiindcă lipsa locurilor de parcare i-a exasperat pe unii şoferi, ajungându-se din această pricină la ameninţări cu moartea, la încăierări şi lupte cu arme albe sub privirile îngrozite ale vecinilor de la bloc.
Deşi legea a intrat în vigoare la începutul lunii, ţarcul respectiv este pustiu – fapt confirmat de mai multe persoane care, să spunem, au zilnic treabă pe respectiva… tarla.
Doar vorbe
„Au tot vorbit că aduc maşini aici, dar până acum n-am văzut niciuna!”, afirmă o angajată Salpitflor.
La poartă ni se confirmă faptul că, într-adevăr, acel spaţiu este destinat rablelor.
Am pus întrebarea fiindcă nu am văzut pe nicăieri un panou care să sugereze măcar că ar fi vorba despre aşa ceva.
Lângă „ţarcul” verde e, în schimb, un afiş care, dacă e să-l luăm de bun, ne îndeamnă să venim duminica la târgul de animale. La cealaltă intrare a fost amplasată o baracă despre care putem doar bănui că ar fi punct de pază. Sau poate punct de informare şi plăţi, cine ştie, din moment ce aici nu e lipit niciun afiş?
Vă reamintim că 322 lei pe zi este suma percepută pentru depozitarea şi paza unui vehicul.
Încărcarea şi transportul rablei la târg ar costa în total aproximativ 150 lei. În acest moment, bilanţul operaţiunilor este însă zero pe toate liniile. Zero barat!
Prin cartiere, după… blocurile gri, aproape că nu există parcare fără o „vedetă” demodată, cândva sedusă, iar apoi abandonată…
4 Comentarii
Ionel
Cine sa pună în aplicare hcl? Ca hoții din CL își uită promisiunile cum respiră.
Anonim
Ce să aştepți de la un „ziarist” de pe coridoarele „istoriei” ?! Poate ciuguleşte şi el ceva cu prețul de a isca scandaluri şi încăierări între locuitorii Piteştiului !
Georgică, tu crezi că se rezolvă ceva în Piteşti (şi în orice oraş din România) dacă ” se ridică” vreo sută de rable „abandonate”, cum le numeşti ?!
Probabil că neglijezi că „bolizii” de la fiare vechi din occident (dar în circulație în România) formează circa 50-60 la sută din parcul de maşini în circulație !
Ziarul Argesul (presa în general) mai bine ar milita pentru un sistem de preluare de către stat de la proprietari (într-un sistem integrat şi avantajos reciproc) a tuturor autoturismelor care nu mai corespund în circulație, aşa cum este în toate țările civilizate (ar muri de foame şi samsarii de „ruginituri” ,dar şi „firmele de ridicat autoturisme abandonate” şi alți mulți profitori de pe urma situației acuale (funcționari din primărie etc.).
Poly
Pacat ca judecati in acest fel oamenii care nu-si permit o masina noua si pe cea veche pe care o au in parcare, dar nu o folosesc pentru o anumita perioada din diferite motive (o piesa stricata care e scumpa, o problema medicala a detinatorului, etc…).
Mai ales ca le faceti publica identitatea autoturismelor si nu e OK.
Sunt oameni care au o masina pe care nu vor sa o dea la fiare vechi, pentru ca, nu orice masina veche este neaparat rabla. Cine isi poate permite sa dovedeasca ca o masina este sau nu abandonata? A ridica o masina presupus a fi abandonata este ilegal si se poate ajunge in instanta unde se pot cere daune, mai mult, daca este parcata legal,poate reprezenta caz penal pentru cel care o ridica.
Probabil, sunt oameni avuti, cu 3; 4 masini noi si sunt deranjati de „rabla” vecinului, dar este o judecata gresita care loveste in oamenii cu mai putine posibilitati. Asta este! trebuie sa-i intelegem si pe cei care nu-si permit masini noi. Stiu, clasa de mijloc a inceput sa fie deranjata de cei saraci. Dar atentie; asemenea se intampla si cu miliardarii, care sunt deranjati de catre cei din clasa de mijloc cu „harburile lor noi” care le strica imaginea bolizilor de sute de mii.
PS. Sunt masini germane, japoneze fabricate in anii ’90 (V6; V8) off road sau limuzine, care mai ingroapa inca 10 generatii de masini noi cu motorase de jucarie (900cmc) si care ruginesc dupa 5-6 ploi. S-ar putea sa para mai rabla un Renault de 3 ani pe langa un Land Cruiser LC4 din ’90. Dar oricum, nu e bine sa judecam. Fiecare are ce-si permite si ce-i place.
Anonim
Corect poly !