Surpriza din spatele camuflajului este de proporții. Ingineria e și mai si: Dacia Bigster va sosi pe piață cu un sistem 4×4 electrificat și o axă spate deosebită
Presa spaniolă a dat publicității noi imagini cu ceea ce pare a fi un Renault Captur cu un sistem interesant de tracțiune integrală. De fapt, mașina ar ascunde trenul de rulare al viitoarei Dacia Bigster 4×4.Dacă designul și dimensiunile viitorului model Dacia Bigster nu mai sunt un secret pentru nimeni, iar gama de propulsoare poate fi intuită, alte detalii tehnice ale viitorului model asamblat la Mioveni rămân încă un secret bine păstrat.
Cu toate acestea, jurnaliștii auto din Spania scriu că grupul Renault realizează în prezent teste cu un Renault Captur „ciudat” în Andaluzia.
Puntea din spate a acestui Captur ascunde o particularitate care, în opinia lor, sugerează un viitor sistem 4×4 care va intra în dotarea modelului Bigster al mărcii Dacia. Și, chiar dacă nu este clar dacă acest sistem va fi disponibil încă din momentul lansării pe piață sau ulterior, detaliile sale duc cu gândul la o transmisie electrificată e-AWD.În susținerea presupunerilor presei din Spania vin și detalii de la jurnaliști din Franța.
Misterul „catârului” a fost deslușit destul de repede cu ajutorul surselor din cadrul grupului francez care au confirmat că este vorba despre o caroserie care ascunde trenul de rulare al viitorului model Dacia Duster. Mai mult chiar, au apărut informații neverificate despre o punte spate cu totul deosebită. Pe lângă faptul că traversa deformabilă obișnuită a lui Captur a fost înlocuită cu o punte multibraț, acest prototip prezintă o protecție metalică ciudată.
Conform acestora, testul realizat în această perioadă îm zona Sierra Nevada din Andaluzia este cel care ar trebui să le arate inginerilor Dacia cum funcționează anumite ansambluri ale viitorului Bister în condiții extreme de temperatură, altitudine și teren accidentat.
Mai mult chiar, „catârul” fotografiat de spanioli a fost văzut în Franța încă din 2022 și, având partea din spate mai alungită decât a unui Renault Captur „clasic” a dus la speculații cu privire la un viitor model cu trei rânduri de scaune „Captur+2”.