Un piteştean a mers la punctul de livrare eMag din municipiu pentru a ridica produsul: un calculator resigilat, cumpărat la promoţie. Mare i-a fost mirarea, însă, când a ajuns acasă şi a deschis coletul, să observe că pe cutie era lipit un abţibild pe care scria cu majuscule că… nu „vede” hard-ul. Problema s-a confirmat la pornirea computerului, motiv pentru care s-a cam supărat pe firmă. Şi pe bună dreptate, asemenea produse, deşi au urme de utilizare (spre exemplu, zgârieturi fine – chiar şi uşoare deformări), trebuie să funcţioneze impecabil. Fiind priceput cât de cât la electronică, a deschis carcasa şi a constatat (cu stupoare) că alimentarea respectivei componente era scoasă. E posibil ca angajaţii, din grabă, să fi uitat să conecteze hard disk-ul, dar atunci de ce au livrat produsul nefuncţional? Sau altă variantă, mai plauzibilă, să fi încurcat calculatorul cu un altul? În orice caz, rămâne întrebarea ce s-ar fi întâmplat dacă respectivul produs ajungea pe mâinile unui client care nu avea habar ce să facă. Probabil ar fi urmat o reclamaţie…
George OLTEANU