
Veste-bombă de la Dacia Mioveni! Ce se ascunde în spatele unei surprize de top.
Noul model Bigster a intrat pe liniile de fabricaţie ale uzinei de la Mioveni, a transmis marţi, 25 martie, Mihai Bordeanu, managing director Dacia Brand South Eastern Europe, într-o conferință de presă. Debutul oficial al noii Dacia Bigster în showroom-uri va avea loc pe 10 aprilie.
Noul model Dacia Bigster
„E un moment important la Mioveni, pentru că intră pe liniile de fabricaţie noul Bigster. Noul Bigster reprezintă intrarea Dacia în segmentul C, e aşteptat modelul ăsta de mulţi în Europa şi în România. Aşteptăm practic să scriem un nou capitol în povestea de succes Dacia. Cea mai mare Dacia de până acum, cea mai deşteaptă Dacia de până acum, sunt 35 de computere montate pe noul Bigster, erau doar cinci pe Logan”, a declarat Mihai Bordeanu astăzi, în cadrul întâlnirii cu jurnaliştii.
Mihai Bordeanu a adăugat că s-au înregistrat deja peste 1.200 de comenzi pentru noul model, care urmează să fie lansat în România, în prima jumătate a lunii viitoare.
Livrările efective încep pe 10 aprilie
În perioada 8-9 aprilie, compania se va întâlni cu rețeaua de agenți Dacia din toată țara, iar în perioada 10-17 aprilie, se derulează operațiunea națională de lansare cu Bigster, în toate showroom-urile din România.
Compania a fabricat deja autovehiculele pentru acest lot de comercializare. Mașinile respective sunt sosite, dar livrările efective încep pe 10 aprilie.
Uzina Dacia de la Mioveni este axată, în principal, pe modelele Duster și Bigster, care vor reprezenta circa 90% din producție.
Totodată, compania mai produce și modelele Logan, Sandero și Jogger, în completare.
În prezent, cadenţa de producţie a uzinei de la Mioveni este de un autoturism în mai puţin de un minut.
Cei peste 6.000 de angajaţi ai uzinei lucrează, în prezent, pe trei schimburi, cinci zile pe săptămână.
Dacia a lansat oficial modelul Bigster pentru piața din România la 6 martie, în cadrul unui eveniment special în care noul SUV a fost prezentat, în premieră, publicului.
Așadar, noul Bigster a depășit deja 1.200 de comenzi din România și, în continuare, peste 90% dintre comenzi sunt echipări de top, iar două treimi dintre mașinile comandate sunt hibrid.
3 premiere pentru brandul autohton
Pe lângă intrarea în segmentul C, Bigster mai reprezintă câteva premiere pentru brandul autohton:
- este primul model disponibil cu plafon panoramic;
- este primul model cu cotieră înălțată;
- este primul model echipat doar cu tablou de bord digital (7 sau 10.1 inchi, în funcție de nivelul de echipare).
Conform prezentării oficiale, Dacia Bigster va fi disponibilă cu motoare mild hybrid sau full hybrid, cum este noul motor Hybrid 155, cu până la 80% din timpul de condus în modul 100% electric în zonele urbane şi economie de combustibil de până la 40%. De asemenea, motoarele TCe 140 şi TCe 130 mild-hybrid pe benzină pentru versiunea 4×4 reduc consumul de combustibil şi asigură o performanţă sporită în orice moment.
Prețul de pornire al modelului Bigster este estimat la aproximativ 22.000 de euro pentru versiunea ECO-G, în timp ce o versiune hibridă în echiparea Essential ar putea costa în jur de 28.000 de euro. Versiunea de top a Bigster va fi primul model Dacia care va depăși pragul de 30.000 de euro.
Veste-bombă de la Dacia Mioveni! Ce se ascunde în spatele unei surprize de top.